{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.539 visninger | Oprettet:

Opgradering af HJ60 2H rækkepumpe. {{forumTopicSubject}}

Hej BG.

Jeg vil gerne have Turbo på min HJ60 da jeg godt kunne bruge lidt mere power i den.
Problemet er bare at få opgraderet min 2H diesel rækkepumpe således at den giver mere mængde i takt med ladetryk.
Muligheden som de fleste vælger, ved at skrue den op i brændstofmængde er ikke god nok til mig. Jeg vil stadig kunne holde brændstof-forbruget på et rimeligt plan, og give motoren den mest optimale blanding.
Men kan man modificerer rækkepumpen evt med noget vacuum regulering, eller på anden vis opgradere den?
Kan man bruge en HJ61 pumpe? Selvom hvad jeg kan se på toyodiy.com, har den ikke vacuum regulering...
Er der nogen LandCruiser folk der kan hjælpe mig med lidt info?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Opgradering af HJ60 2H rækkepumpe.
  • #1   24. sep 2012 Hvis du ønsker det lavet ordenlig og gode råd, så ring til ketner holstebro, de kan bare det der, og de kan sikker også forklare hvad og hvordan du bedst laver det

  • #2   24. sep 2012 kunne ikke være mere enig med claus


    elelr snak med dennis t herinde ... (søg efter en gul e30 turing med 700hk diesel motor) han ved vist en ting eller 2 om tuning af diesel og justering af pumper


  • #3   25. sep 2012 Tak for jeres input. Jeg vil tage det til mig og se hvor det bringer mig hen.

  • #4   30. aug 2013 Du kan ikke bare bruge en pumpe fra 12ht da den kører med et andet åbningstryk på dyserne, så skal du have topstykke og dyserne fra den med over, dyserne passer ikke over da den kører med direkte indsprøjtning.

    De gange jeg har skruet en 2H op har det været på mænge skruen, det giver rigtig god speeder respons og med en ct26 turbo fungere det setup rigtig godt.

    Minus er at den jo alt efter hvor meget ladetryk du vil have bruger en del mere diesel.

    Hvad er dit ladetryk nu ? og kører du med wastegate eller lader den frit.


Kommentér på:
Opgradering af HJ60 2H rækkepumpe.

Annonce