{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.877 visninger | Oprettet:

Louise J
Louise J
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 5

Hjælp til eksamens opgave {{forumTopicSubject}}

Jeg har trukket EL, derfor vil i hjælpe mig med opgave:

1/ UDMÅLE SPÆNDINGSFALD I STARTER KREDSLØB ( Vil i forklare i detaljer hvordan jeg skal måle det )

2/ UDMÅLE SPÆNDINGSFALD PÅ KLEMME 50 ( vil i forklare i detaljer hvordan jeg skal måle )

Håber virkelig nogen kan hjælpe herinde, da jeg er gået helt i sort.

mvh louise

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til eksamens opgave
  • #1   2. okt 2012 Det bar fra plus til plus og minus til minus mens der er belastning på

• #2   2. okt 2012 gør det i følgende rækkefølge

1) Spændingen over batteriet
    2) Spændingen over startermotorens klemme 50
    3) Spændingen fra pluspolen til plus på starteren
    4) Spændingen fra minuspolen til stelpunktet på maskinen.

• Louise J
    Louise J Tilmeldt:
    jul 2012

#4   2. okt 2012 HÆ HÆ kaffehoved,

ja det kan der være noget om, da jeg havde el modul havde vi desværre en auto lære der ikke lærte os ret meget heller ikke at skille en starter af, og det er også en af mine opgaver, den lærer jeg har nu på modul 8 ved godt at den anden lærer ikke lærer eleverne ret meget el på de 5 uger modulet kører, så nu står man så her og ligner et stort ? tegn og må læse mig til det meste øv bøv, er den eneste der har trukket EL fedt men tak for at du er så ærlig.

mvh louise

• #5   2. okt 2012 Der burde vel være noget hjælp at hente på det værksted du arbejder på til daglig

• Louise J
    Louise J Tilmeldt:
    jul 2012

#6   2. okt 2012 hej både Rune og Thomas

Rune vi har jo el modul for at lærer om el, og det er da læres opgave at lærer fra sig, hvorfor har man ellers auto lærer ?. og ikke bare får stukket en bog i hånden ALT OM AT BLIVE MEKANIKER lær det selv,

Thomas jeg kan også godt få hjælp, men vil helst ikke forstyre de andre der også laver opgaver nu, så tænkte jeg, at der måtte være mange søde unge fyrer herinde som viste en masse om EL, og som ville komme med gode råd og vejledninger, men ud fra nogen af dem der har skrevet til mig, kan jeg godt se, at jeg nok har forventet for meget, og at man åbenbart er en knallert/blondine hvis man er en pige der spøger om hjælp ang EL men håber da nogen syntes det er fedt at hjælpe andre, og de så har lyst til at hjælpe med gode råd.

mvh louise

• #7   2. okt 2012 1:mål +på starter og +batteri samme på stel og klemme 50 ved tændingsnøglen og på starter det den lille ledning

• Louise J
    Louise J Tilmeldt:
    jul 2012

#8   2. okt 2012 Hej jimme j

1000 tak for at du gav dig tid til at svare.

mvh louise

• #9   2. okt 2012 Og husk nu at det totale spændingsfald mellem stømkilden og forbrugeren ikke må overstige 0,4 V fordelt med maks 0,3 V på plus siden og maks 0,1 V på minussiden i et 12 V anlæg...

• #10   2. okt 2012 Og nu når du skal til at måle på starteren. Så skal der være forbrug på, når du måler spændingsfald. Så hvis det var mig, ville jeg lige gøre sådan at bilen ikke kan starte. Så har du trods alt lidt mere tid til at se din måling.

• Louise J
    Louise J Tilmeldt:
    jul 2012

#11   2. okt 2012 Hej Jacob

også 1000 tak for dine råd skønt at i/du gider at hjælpe.

mvh louise

• #12   2. okt 2012 Ha du ikke tema opgaver. Du ha el både på 1-3-4-5-8

• Louise J
    Louise J Tilmeldt:
    jul 2012

#13   2. okt 2012 Hej frederik

Jeg har kun haft EL på modul 3 :o( men jeg har i løbet af i dag og aften fået mange gode oplysninger ang de 2 opgaver jeg var i tvivl om, så håber det går når jeg skal op.

mvh louise :o)

• #14   3. okt 2012 så lidt held og lykke og husk som Jacob T siger husk for gudsskyld forbrug.

Kommentér på:
Hjælp til eksamens opgave

Annonce