{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
10.712 visninger | Oprettet:

Afmontere anhængertræk... {{forumTopicSubject}}

Hejsa,

Må man godt fjerne anhængertrækket på sin bil hvis man alligevel ikke bruger det?
Jeg synes bilen er pænere uden, så jeg ville bare skære det af med en vinkelsliber, hvis det ikke er så rustent at det kan skrues af smiley
Men er det ok, også mht. syn? Bilen skal nemlig snart til syn, så der skulle jo helst ikke blive problemer med det?

Mvh Ricky

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Afmontere anhængertræk...
  • #1   31. mar 2004 der skulle ikke være det store problem at fjerne det. men det ville nok være bedst hvis du fik det skruet af så der ikke sidder et eller andet og stikker ud eller noget. så tror jeg de bliver tosede i synshallen. husk så også lige at fortælle det til dit forsikringsselskab. så slipper du lidt billigere.

• #2   31. mar 2004 Det lyder ok.
    Det med at skære det af var mest hvis boltene var helt rustet fast smiley
    Trækket har vist siddet på bilen fra den var ny (1989)..
    Hvis jeg også kan spare en lille smule til forsikringen ville det da være helt fint!!

Mvh Ricky

• #3   31. mar 2004 mener os du kan slippe billigere i vægt afgift. Men det kommer an på vægten, de ligger 50 kg oven i, når du har anhængertræk på. Havde en mazda med træk, der lagde de nemlig 50 oveni, og så kom jeg op i et dyrere trin.

• #4   2. apr 2004 På de fleste biler er den bedste løsning at skære krogen af så langt inde som muligt, da den bjælke der sidder bag kofangeren højest sandsynligt bærer noget af kofangeren. Men det vigtigste er at få afmonteret ledningerne så de ikke ligger og kortslutter dit lys...

Kommentér på:
Afmontere anhængertræk...

Annonce