{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
545 visninger | Oprettet:

Nikolaj D
Nikolaj D
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 11

Ford sierra Hakker ved gas. {{forumTopicSubject}}

Hej BG.

Jeg har en ford sierra fra 92 som idag begyndte med at hakke helt vild når man giver gas, og når den har nået det ønskede omdr. tal, så kører motoren jævn igen. Tomgang køre også helt fin. Altså kun ved acceleration. Lidt som om den sætter ud i et millisekund og så tager den ved og så sætter den ud i et millisekundt også vidrer smiley

Jeg er ikke mekaniker, men jeg ved da hvor de forskellige ting sidder, men måske der var nogle som vidste lige hvad det var, inden jeg begynder med at afprøve alt i hele motoren. smiley

Nikolaj

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ford sierra Hakker ved gas.
  • #1   20. okt 2012 måske en lampda? :b men ved ikke om sårn en gammel bil kører med sårn noget smiley men ellers kan det være noget med tændingen? smiley tænker den kører med vakuum styret tænding og hvis den ikke dur kan det meget godt passe med at når du rammer et hvis antal omdrejninger at den stopper igen :b

• #2   20. okt 2012 Min far's gamle gjorde det også, sådan nykkede en gang imellem under accel. Fandt ud af at gnisten sprang fra tændrørskabel og ned i tændspole skjoldet smiley så prøv og kig tændings system igemmen.

• Nikolaj D
    Nikolaj D Tilmeldt:
    jan 2008

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 11
    #3   20. okt 2012 Jon H: Den har en lampba sonde.

Nå men status pt, er at den køre normalt. Rode lidt rundt og klikkede nogle lederninger fra karburatoren og satte dem i igen, og kiggede lidt på luftfiltede. Jeg ændrede ikke noget, men et eller andet ændrede sig.

Så håber jeg bare det holder. Det passer altid et eller andet går i stykker, lige den dag man skal til jobsamtale eller sådan noget smiley

Kommentér på:
Ford sierra Hakker ved gas.

Annonce