{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Udråbstegn blinker, hvad gør jeg !
  • #1   22. okt 2012 Nej, hvad skal man også med bremser?

• #2   22. okt 2012 hvornår fik den sidst skiftet bremser?

Hvis det ikke er langtid siden kan du fylde lidt mere bremse væske på bilen, men bedste bud er at du skal have nye skiver og klodser.. det er sjældent at en bil bruger bremsevæske, uden at have en fejl på bremsesystemet..

Jeg ville kører den direkte på værksted..

• #3   22. okt 2012 Ralf. Besvar nu spørgsmålet ordentlig!
    Hæld bremsevæske på, og få tjekket bremseslanger for utætheder. Du kan godt køre i den hvis du fylder væske på.

• #4   22. okt 2012 problemet er det er en nyere bil hmm :(,

• #5   22. okt 2012 Hvis den er under to år, er der jo garanti. smiley

• #6   22. okt 2012 nej nej ikke så ny det er en 2009, men der medfulgte 1 års garanti på

• #7   22. okt 2012 Det er sikkert bare nye klodser. Du kan hælde lidt væske på, så går lampen ud, men det er kun en nød løsning. Forbi din mekker, kan ikke koste det store smiley

• #8   22. okt 2012 det koster ikke noget da der er garanti på det hele.

• #9   22. okt 2012 Bremserne er en sliddel, så hvis de bare er slidt så skal du stadigvæk betale for det.

Men kom afsted med den, bremserne er ikke sjove at stå uden.

• #11   22. okt 2012 Hahahahaaaaaaaa Den var sgu god Thomas K:-)

• #12   22. okt 2012 Har lige været over hos mekanikeren og der er fyldt bremse væske på, udråbstegnet lyser dermed ikke mere smiley positivt. Men hvis bremserne er slidte er jeg bange for den vil lyse igen smiley

• #15   22. okt 2012 På så ny en fiesta sidder der en slid sensor, så kør du trygt, til den igen "kalder på en mekker" smiley

• #16   22. okt 2012 Mogens
    dårligt råd det der.
    kan godt være der er en slidindikator, men sq ikke en jeg ville sætte min lid til når først den har meldt lav væskestand.

oplevede flere gange på min transit fra 2007/2008 at der var fin belægning på den klods med slidindikatoren på, mens de andre klodser var helt nede

• #17   22. okt 2012 Kim B Så har du nok ikke holdt service på den, for så burde det ikke kunne ske. Og hun skriver hun er bange for den lyser igen... Det gør den sikkert, men der kan sagtens være klodser til det næste års tid.. Så den er da ikke farlig at køre i...

• #18   22. okt 2012 Så ny bremsevæske redder det ikke?, jeg har fået at vide det er et lukket system og at der ikke kan mangle bremse væske, gør der det er det fordi bremserne er slidte så det drypper ud.

• #20   22. okt 2012 Det er kun fordi dine bremser er slidte. Burde din forhandler have forklaret dig smiley Thomas k har "næsten skåret det ud i pap hvad der sker" smiley :-)

• #21   22. okt 2012 Hvis lampen har lyst skal du have kontrolleret dine bremser og bremserørs system !

Grunden til lampen lyser er enten fordi bremserne er nedslidte eller du mangler væske grundet en lækage i bremserørssystemet.

Bremserne er en sliddel og dækkes ikke af garantien gutter !!

Hvis bremserne er nedslidte er der mere væske i bremsekaliberen og derfor mangler det i beholderen og kan få lampen til at lyse,, hvis du så putter mere bremsevæske i beholderen står det bare oven ud når der bliver sat nye bremser på!!!

Derfor fylder man ALDRIG bremservæske på en bil hvis ikke det er fordi man har tømt den for bremsevæske og skal have nyt på, eller man har udluftet den eller ligende.

Kort sagt så skulle den mekaniker du har været ved fortalt dig dette som jeg lige har skrevet og kontrolleret alle bremserne på din bil og bremserørssystemet for at finde fejlen.

Hvis ikke fejlen bare ligger i en computer fejl som skulle slettes

• #23   22. okt 2012 mogens
    <i>Kim B Så har du nok ikke holdt service på den, for så burde det ikke kunne ske</i>
    det var min firmabil (selvstændig med transport, altså min egen bil) så alt hvad der hedder service blev overholdt på den, men når den havde serviceintervaller på 50.000 km, så kunne klodserne ikke følge med i den plan grundet meget bykørsel med pakker - så YES SIR alle service blev overholdt til punkt og prikke da den var mit levebrød.

• #24   22. okt 2012 Kim B Så er 50.000 km også i overkanten med service ( meget by kørsel) Men igen Thomas har jo givet det mest uddybende svar smiley

• #25   22. okt 2012 enig smiley

ford har også sænket intervallet til 25.000 km på de transitter der blev lavet fra omkring december 2007, hvor min var fra oktober 2007

• #26   23. okt 2012 altså den har fået service ved 120.000, og den har kørt 125.000 nu.. burde der ikke tjekkes op på bremserne der, der forstår jeg ikke

• #27   23. okt 2012 Jooh,, så burde den heller ikke lyse i lampen,, der skal du klage til mekanikeren,,

• #28   23. okt 2012 Derfor giver det ingen mening at lampen lyser, når den lige har været både til service og syn nogle dage før jeg købte den.

Forhandleren fyldte bare bremse væske på, men det er jo bare overfladisk

derfor tager jeg bilen over til en anden mekaniker der har styr på sit shit.

• #29   23. okt 2012 Jaah,, jeg mener selv at man aldrig bare fylder bremsevæske på,, for det er tegn på en fejl et sted,, enten er det som sagt slidte bremser eller en læk i systemet.
    Hvis altså ikke de har udluftet systemet og glemt at påfylde væske...

Kommentér på:
Udråbstegn blinker, hvad gør jeg !

Annonce