{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.201 visninger | Oprettet:

Simon T
Simon T
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 12

Vw Passat 1.9 TDI stc 100 HK - 14-15 km/l {{forumTopicSubject}}

Hej Forum

Vi bøvler lidt med en passat som kun kan drives op på 14-15 km/l.

Er det normalt pg.a. størrelsen og vægten, eller mener i der er tale om et problem?

Evt. løsningsforslag?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vw Passat 1.9 TDI stc 100 HK - 14-15 km/l
  • #1   11. nov 2012 den skuller gerne ligge på 18 stykker

• #2   11. nov 2012 Hvis det er std størrelse hjul skulle den gerne op på de 18 uden for byen smiley

Men er der større hjul på er der også en anden visning på speedometer.

• #3   11. nov 2012 Er der flere der for dem til at gå
    men hvad er dit kørsels mønster ?by landevej motorvej korte ture lange ture , hvilke dæk samt dæktryk , er meget der spiller ind , samt hvor langt har den kørt ,div slid dele bliver også slidt

og er det på køre computeren den siger det eller er det målt ved tankning ? min køre computer viser mindre end når jeg måler ved tankning

• Simon T
    Simon T Tilmeldt:
    sep 2012

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 12
    #4   11. nov 2012 Det er mange korte ture - meget bykørsel. Det er gennemsnit udregnet over 50.000 km. Måske er det meget normalt?

Hjulstørelse er 16 tommer. 2.1 bar. kørt 160.000 km. Udregnet ved tankmåling.

• #5   11. nov 2012 Du har lige selv svaret på dit spørgsmål, har samme bil. min kører 19,2 på lange ture, og dagligkørsel, en del by, der kører jeg også et sted mellem 14-15

• #6   11. nov 2012 Der står i dit tankdæksel hvor mange bar du skal ha i , mener det er lige omkring det du har i nu hvis i kun er 2 personer ,men er flere og barnevogn eller andet så er det vidst 2.8
    så passer det meget godt når det er korte ture og bykørsel
    Jeg ville købe en flaske bell add hvis jeg var dig som du hælder lidt i tanken hver gang du tanker,når du nu kører så mange korte ture, jeg købte min ved synsmanden til 200 kr ca og er til 10 tankninger vidst ,

Kommentér på:
Vw Passat 1.9 TDI stc 100 HK - 14-15 km/l

Annonce