958 visninger
|
Oprettet:
golf 2 td motorskift {{forumTopicSubject}}
hej bg
håber i kan hjælpe mig lidt
jeg står og skal skifte motor i min golf 2, der ligger lige nu en defekt motor med kode JR.
og skal så have lagt en SB i den men hvordan sætter jeg den elektriske vandpumpe til turboen til og hvad skal vandtemp. føleren ved turboen sættes til?
har brugt en del dage nu på at søge efter el diagrammer på google og har fundet en del af dem men ingen hvor der er illustreret hvordan de 2 overnævnte ting skal være tilsluttet det resterende ledningsnet.
aug 2003
Følger: 47 Følgere: 54 Biler: 1 Emner: 22 Svar: 413
jun 2008
Følger: 35 Følgere: 37 Biler: 4 Emner: 90 Svar: 734
aug 2006
Følger: 64 Følgere: 64 Biler: 7 Emner: 51 Svar: 512
okt 2002
Følger: 64 Følgere: 68 Biler: 3 Emner: 153 Svar: 11.882
Man har bare mulighed for at køle den bedre med vandet, men det er ikke nødvendigt.
maj 2008
Følger: 4 Følgere: 2 Emner: 243 Svar: 2.149
Det nu simpelt nok, en tyk plus ledning til temp føleren, og fra føleren til pumpen
så kører det sq, du kan skåne føleren med et relæ hvis du er lidt pernitten..
jeg ville beholde den vandkølede indtil den dør, og så klemme slangen til akutatoren, så der tryk nok til en std. motor
jun 2008
Følger: 35 Følgere: 37 Biler: 4 Emner: 90 Svar: 734
maj 2007
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
okt 2002
Følger: 64 Følgere: 68 Biler: 3 Emner: 153 Svar: 11.882
Der er meget forskel på Garrett og KKK turboerne på 1V, SB og så JR.
golf 2 td motorskift