Mitsubishi benzinpumpe {{forumTopicSubject}}
Jeg har en 1998 Mitsubishi Carisma 1.8 GDI, indtil i onsdags kørte den som den uden problemer, men nu er der opstået et problem med benzintilførslen..
Efter jeg kørte i den sidst, justerede jeg lidt nede ved koblingspedalen, og rodede lidt med ledningerne oppe ved rattet, så fejlen kan måske have noget at gøre med de sikringsbokse/relæer der sidder nede under rattet, men jeg har kigget efter, og kan ikke rigtig se hvad der skulle være problemet (men det er første gang jeg roder med elektronik på en bil, så jeg kan have overset noget)
Hvad jeg har fundet ud af indtil videre:
Startermotoren kører som normalt, og den kan starte et sekund hvis man giver den lidt dieselstart. De ventiler der sidder der hvor man sætter trykmålere på benzinrørene, kommer der kun luft ud af.
Hvad kan der være galt??
maj 2009
Følger: 18 Følgere: 18 Biler: 5 Emner: 16 Svar: 139
Kan du høre benzin pumpen køre når du har tænding på?
jun 2009
Følger: 11 Følgere: 10 Emner: 16 Svar: 59
jun 2009
Jeg har forsøgt at lytte nede der hvor man fylder benzin på, men jeg kan ikke høre noget. Er der et andet sted man bedre kan høre det?
maj 2009
Følger: 18 Følgere: 18 Biler: 5 Emner: 16 Svar: 139
Ellers så prøv at løfte bagsæderne, mener at tanken og pumpen sidder under bagsædet..
- Det kan dog også være benzinfilteret der er tilstoppet.. evt prøv at skifte det, det sidder under bilen
okt 2006
Følger: 144 Følgere: 143 Emner: 159 Svar: 4.234
jun 2009
Hvordan finder jeg de ting?
Mitsubishi benzinpumpe