{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
536 visninger | Oprettet:

stefan s
stefan s
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

AX 1,4gt problemer hjælp !!! {{forumTopicSubject}}

hej jeg har nyligt købt en ax 1,4gt og har nogle småproblemer (håber jeg)

Hakker nå jeg bremser fra høj hastighed 70+ kmt
gurgle lyd / løbende vandlyd er kun tydelig inde i bilen
vandstands lampe lyser og holder så op (har nyligt fyldt vand på og den bliver ikke varm)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  AX 1,4gt problemer hjælp !!!
  • #1   27. mar 2006 Hakker nå jeg bremser fra høj hastighed 70+ kmt = dine bremser er højst sandsynligt skæve og skal skiftes...

gurgle lyd / løbende vandlyd er kun tydelig inde i bilen + vandstands lampe lyser og holder så op (har nyligt fyldt vand på og den bliver ikke varm) = det tyder på at kølesystemet skal luftes ud, på køleslangerne (højst sandsynligt omme bag blokken og et sted ovre på højre side af topstykker) sidder der en skrue, som du skal skrue op, indtil der kommer lidt vand ud, og så skrue den i, igen...

• stefan s
    stefan s Tilmeldt:
    mar 2006

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #2   27. mar 2006 hej tak for det hurtige indlæg jeg har lige været ude og lufte ud i systemet havde gjort det på den ene ventil men ikke den du havde beskrevet på selve blokken og umeldbart har det hjulpet men ved det ikke før den har stået lidt endu mange tak for det hurtige svar og bremserne viste jeg godt lidt af det er det ville bare lige have en anden mening !!

ps er der nogen der ved hvad olie er bedst til en ax gt 1,4 fra 11/11-1991 ??

• #3   19. maj 2006 det med vandlampen havde min og.. det er sikringen.. check dem.. de sidder op under forruden

Kommentér på:
AX 1,4gt problemer hjælp !!!

Annonce