{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
9.217 visninger | Oprettet:

Defekt turbo? - Sjov opførsel {{forumTopicSubject}}

Jeg har lige oplevet en sjov opførsel fra min Seat Altea 1,9 TDI fra 2005

I morges da jeg kørte på arbejde trækkede bilen slet ikke, samt der var en høj hyletone i takt med mine omdrejninger, det varede ca 200-400 meter så begyndte den igen at kører med trækkraft og uden hyletone resten af vejen på arbejde.

Da jeg skulle hjem kørte den fint, lige indtil jeg drejede ned af min vej så begyndte den igen ikke at trække og have den hyletone, vi prøvede forsigtigt at gasse op for at se om vi kunne lokalisere lyden, men uden held, og slukkede derefter bilen - men for så lige at teste startede jeg så igen bilen op men der kørte den helt normalt???

-- Hvad sker der lige her? Nogen der har prøvet noget lignende eller kan hjælpe mig i retningen mod afhjælp?

Har for en uge siden været ved Seat og fået testet bilen og han kunne ikke måle nogen fejl.

En anden mærkelig ting er den anden dag der ville jeg lige accelere kvikt, og da jeg kommer i 3. gear og stadig trykker godt til den, udsætter den pludselig en ordenlig røgsky?? Jeg kan så se da jeg holder ind at det eneste umiddelbart er at den har taget vand fra max og næsten tømt bøtten totalt.

- Det mærkelige her er at dagen efter er vandstanden ved minimum? altså der er kommer vand tilbage i beholderen???

Håber virkelig i kan hjælpe der ude!
God aften!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Defekt turbo? - Sjov opførsel
Kommentér på:
Defekt turbo? - Sjov opførsel

Annonce