{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.400 visninger | Oprettet:

Hjælp til renovering af gammel 2-søjlet Stenhøj lift {{forumTopicSubject}}

Jeg har en 2-søjlet Stenhøj lift, som jeg købte for 5år siden og vil tro at den er fra 70érne, der er ingen form for typeskilt på den.

Jeg vil gerne have den renoveret (møtrikker er skiftet for 6 måneder siden), så planen er at udskifte lejer i top og bund, samt skifte kæden ,hvis den ser slidt ud.

Da jeg købte liften, var al form for "automatik" demonteret, så motoren har kørt, selv om at liften var helt i bund, eller top. Motoren kørte også, da begge møtrikker røg, med en bil på liften smiley

Derfor søger jeg en skitse, hvor det er muligt at se hvordan Wiren skal trækkes, det elektriske skal jeg nok kunne lave (Mig=Elektriker)

Har ind til videre kun taget toppen af de to tårne, nu ville det være rart at vide, om tårnet virkelig skal løftes op over spindlen, eller om der er andre måder?

Når jeg kigger ned til kæden, ligger den i et stort oliebad, kan det passe, at den skal det?

Jeg har Uploadet billeder af liften http://www.bilgalleri.dk/fotoalbum/diverse_bil/88732-moetrikker_til_stenhoej_lift

Håber at der er nogen som kan hjæle smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til renovering af gammel 2-søjlet Stenhøj lift
Kommentér på:
Hjælp til renovering af gammel 2-søjlet Stenhøj lift

Annonce