{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.706 visninger | Oprettet:

Servo virker....virker ikke, hjælp!! {{forumTopicSubject}}

Hey......

Her den anden dag holdte servoen op med at virke på min saxo. Forhørte mig lidt rundtomkring og fik af vide det nok enten var relæet, eller en ny servopumpe der skulle til. Før jeg ville købe noget tjekkede jeg lige om alle ledninger osv sad på, og gjorde de dog. Men servoen virkede stadig ikke, men i dag da jeg kom ud og startede bilen virkede den pludselig igen :/.......tænkte, det var da fedt....men da jeg så skulle hjem fra arbejde i dag virkede den ikke igen smiley ØV!!!.......Ved nogen herinde hvad der ka være galt, fordi det ikk er så koldt i vejret at den kører igen, eller hva? og hva tror i jeg skal gøre for at få den til at virke??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Servo virker....virker ikke, hjælp!!
  • #1   27. mar 2006 Prøv at fylde væske på smiley

    Det lyder som om der er luft i systemet..


  • #2   27. mar 2006 Okay....thx ;o)

  • #3   27. mar 2006 Tvivler på det er pga. luft. Sådan en Saxo-bil kører med elektronisk servopumpe, så den med relæet eller motoren(Pumpen) lyder meget rigtigt. Hvis du selv skal rode med det, så start med at skifte relæet. Ellers kør den til Citroën, og lad dem kigge på den.

  • #4   25. maj 2006 Hey...
    Vil lige hører om rene g har fået løst sit problem med sin servopumpe... og hvis du har hvad skulle der til for jeg har samme problem... har hørt noget om et stik som sidder oppe ved tændingslåsen som reg. når man drejer på rattet... der skal man så købe et helt låsesæt og jeg har ikke brug for låse til dørene.. det kunne godt blive slidt i de ben som det har... men hørte så også at det måske var pumpen men den koster ca 4500 plus moms og 1500 brugt fra en hugger... så hvis du fandt en smartere løsning vil jeg meget gerne høre den

    MVH
    Michael


Kommentér på:
Servo virker....virker ikke, hjælp!!

Annonce