{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.244 visninger | Oprettet:

SHA
SHA
Følger: 1 Følgere: 2 Emner: 82 Svar: 988

Jacob jensen aut. p-skive {{forumTopicSubject}}

Hej alle.

Har fået en Jacob jensen aut. P-skive i julegave. Der skulle være tale om en opdateret version der sku fjerne nogle tidligere fejl. Men vil lige høre om folk har erfaringer med den. Er den noget værd eller skal den byttes.

Mvh søren

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jacob jensen aut. p-skive
  • #1   25. dec 2012 den er ikke pengene værd da jeg sku købe en frarådede de mig det og foreslog en billigere end fra park1 mener jeg den er den jeg har

• #2   25. dec 2012 Fik en i julegave sidste år, men byttede den til en Park One. Den fra Georg Jensen syntes jeg er stor og klodset og så er jeg altid vældigt irriteret når den konstant bipper i lyskryds hvor man holder stille i mere end 30 sek..

Park One er elegant, tynd og let at aflæse. Jeg ved godt hvad jeg vil foretrække smiley

• #3   25. dec 2012 Ved ikke hvad det er opdateret ved den, men den gamle virkede ikke særlig godt. Den var elendig til at stille hvis det er en bil med en meget rolig motorgang. Vil næsten påstå at den jeg havde kun virkede optimalt i gamle dieselbiler smiley

Skiftede til p-watch, og det virker 100%. Men det gør park-one og park-lite også.

• Ulrik P
    Ulrik P Tilmeldt:
    feb 2008

Følger: 5 Følgere: 4 Svar: 2
    #4   25. dec 2012 Den er ikke noget værd - har lige smidt en ud - den stiller sig ALDRIG (Saab 9-5) - slet ikke på små ture. - KØB PARK LITE- virker bare 100% - Har et tydeligt display, der kan aflæses fra førersædet, og så er den meget mindre.

• #5   25. dec 2012 Svigerfamilien brokker sig over den dag efter dag....
    Har selv Park One og den virker uden problemer

• #6   25. dec 2012 Stik det der Jacob Jensen fis skråt op, det virker 1-2mdr hvis du er så heldig. Byt den og få en park one, lite hvis den skal være uden ledning.

• Ulrik P
    Ulrik P Tilmeldt:
    feb 2008

Følger: 5 Følgere: 4 Svar: 2
    #7   27. dec 2012 Til "Kenneth J" - hverken Park One eller Park lite har ledning.

• #8   27. dec 2012 Det ved jeg sgu da godt? Læs hvad jeg skriver " hvis det skal være uden ledning"

Kommentér på:
Jacob jensen aut. p-skive

Annonce