{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
795 visninger | Oprettet:

Afladning Efter ferie {{forumTopicSubject}}

Hej jeg ville lige høre om nogen havde en ide om hvad der kunne være gået galt med min bil.

Efter en uges ferie kom jeg hjem og bilen var død. tænkte det nok bare var batteriet, købte et nyt og kørte en lang tur.
Dagen efter var den død igen, byttede batteriet om målte så afladningen til 12 volt.

Men hvad kan lige være gået galt når bilen holdte stille. der har ingen Problemer været før?

på forhånd tak.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Afladning Efter ferie
  • #1   30. dec 2012 tænker selv generatoren, men venter lige på en kammerat kommer med noget at måle med, så prøver jeg at afmontere stikket og måle igen. smiley

  • #2   30. dec 2012 prøv at start bilen og pil polerne af batteriet og så se om den går ud og om den mister styrke i lys osv. hvis det hele fungerer så er det generator. men du kan også bare bruge en fastnøgle og holde ned til generatoren imens den er startet og mærke hvor kraftigt magnetfelt den laver smiley

  • #3   30. dec 2012 Mange tak for jeres hurtige svar.
    Har prøvet følgende:

    Starte motor, af med polerne og den kørte fint uden at miste lysstyrke.

    + polen på batteriet - af og voltmeter imellem(10 volt afladning)
    --> imens jeg gjorde det pillede jeg sikringerne ud en efter en og ingen ændrede på det.
    prøvede også at tege de store 40 og 50 AMP sikringer i bunden samt de 3 tilgængelige relæer.

    men ingenting ændrede på det.


Kommentér på:
Afladning Efter ferie

Annonce