{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
821 visninger | Oprettet:

katalysator skift brummen. {{forumTopicSubject}}

så jeg fik min kærstes lillebror til at skifte katalysator+mellemrør for mig idag.

problemet er tror bare han har glemt et eller andet.
den larmer ikke rigtig mere end den gjorde før. men når man er under 2k omdr så brummen så det ryster pænt meget i kabinen.
og den skal have lidt flere omdr i første gear for ikke at gå ud.

hvad er det han har glemt at montere, eller ikke gjort ordenligt?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  katalysator skift brummen.
  • #1   6. jan 2013 Hvorfor skulle den også larme mere end før? smiley

og det er vel udstødningen der rammer på karossen

• #2   6. jan 2013 kunne jo være han ikke havde montere den ordenligt og der var en utæthed, og i min verden giver en utæthed mere larm? smiley

og lige ang om den rammer karossen, under bilen kan jeg huske da jeg selv var under den, er der en form for lille bro som udsødningen går op over. og der ligger udstødningen og hviler på, men det er vel meningen? fordi der er ingen form får ophæng i nærheden

• #3   6. jan 2013 Den "bro" du mener det vi enige om er sådan en lille forstærkning der går på tværs af karossen agtig ikke? Er næsten sikker på vi snakker om den samme. og nej udstødningen skal ikke hvile på den, den skal slet ikke røre så det klart den vibrer på hele karossen smiley

udstødningen skal hænge frit i sine gummi ophæng

• #4   6. jan 2013 under og kig mens den er startet, og hør hvor lyden kommer fra.

evt. hold med en klud for enden udstødningen så er det letter at høre om den er utæt.

• #5   6. jan 2013 jo det er forstærkningen, der er 2 forstærknings "broer" og i den ene bro der ligger udstødningen og hviler.

problemet er bare vis den ikke skal ligge der og hvile så ved jeg sku ikke hvor den skal være, fordi der er ingen ophæng i nærdheden

• #6   6. jan 2013 det er 110% At den ikke skal hvilke på dem udstødningen så får du denne resonans lyd igennem kabinen.. den skal hænge i gummi beslag frit

• #7   6. jan 2013 jeg må ud at kigge, eller må jeg finde på noget.

fordi der er ingen gummebeslag i neærheden, og der er heller påmonteret disse jern ting som gummibeslag normalt hænger i, så må ud at kigge engang imorgen

• #8   6. jan 2013 altså det har ikke været som du beskriver orginalt ihvertfald

Kommentér på:
katalysator skift brummen.

Annonce