{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  bedst olie for en vw golf 3 vr6
  • #2   7. jan 2013 Det står i instruktionsbog

• #3   7. jan 2013 Vil også sige 10w-60 fra Castrol smiley Men ifølge data er det vist 10w-40

• #4   7. jan 2013 har lige skiftet olie 10w40 og den går ikke som den plejer efter jeg fyldte sådan noget noname stas på.

så vil skifte det igen, kan være man skulle prøve castrol

• #5   7. jan 2013 Dem der anbefaler at hælde 10W60 på en motor over en kam, KUN fordi det RAZE, ligesom tante hansens ting ved samme navn..

Kan kun sige en ting, læs på lektierne drenge!!!

Harley Davidson .
    Hvorfor går den ikke rigtigt efter du har skiftet olie??
    Og hvad er navnet på olien??

Jeg ville nok hælde en 5W40 på..

• #7   7. jan 2013 Mindes faktisk også at have kørt på 5w-40 på min gamle VR6, man har dog aldrig kunne mærke forskel på om det er en 10w-40 eller 10w-60 eller om det var en 5w-40

• #8   7. jan 2013 Er der nogen der kender de der vw normer på olie, som olien skal inde holde, kan huske noget med 505 hvis jeg ik tager helt fejl

• #10   7. jan 2013 Jeg er mekaniker, hvis den motor er forholdsvis standart og har kørt nogle kilometer, hvilket jeg går ud fra at den har siden 90'erne. Så kan jeg kun anbefale dig noget 5w-40, 10w-40 eller 5w-30 det skal selvfølgelig være fuldsyntestisk og fra en anderkendt producent. Og så opfylder den helt sikkeret VW's normer fra 90'erne.

• #11   7. jan 2013 G2 Vr6Turbo stjålet

tjek op Crastrols hp??? Hvad mener du??

Og hvis vi endelig skal snakke olie, igen..

Så ville jeg bestemt ikke vælge en olie med så høj viskositet ved drifts temp. da det ikke har noget som helst formål, OVERHOVEDET..
    Og slet ikke til en standard bil...

• #13   8. jan 2013 Jeg spørg dig stadig hvad er dit argument for at anbefale den olie??

• #15   8. jan 2013 Jeg har læst linket, og en standard vr6 går vidst ikke under hverken motorsport, turbo eller hårdt pumpede gademotor..
    Eller for højede motortemperaturer!!

Så kom med din visdom og over bevis mig!!!

Der er intet belæg for at at anbefale den olie overhovedet..

• #17   8. jan 2013 Hmm hvis der skal så tyk en olie til, så tror jeg hellere du skulle spare pengene, og købe en anden motor..

For det eneste sådan en olie gør, er at udsætte problemerne lidt tid endnu..

Men det ved du sikkert alt om når du anbefaler sådan en olie..
    Du kunne jo ligeså godt anbefaler ham at putte swedol i stedet for, den har samme egenskaber med hensyn til tikken og skralleren..

• #19   16. jan 2013 Jeg kører 5w30 4200 fra liqui moly og den har ALDRIG kørt bedre

Kommentér på:
bedst olie for en vw golf 3 vr6

Annonce