{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  garanti
  • #1   9. jan 2013 Ja.

  • #2   9. jan 2013 prøv at kør ud til dem du har købt bilen hos og spørg dem

    hvad hjælper det at vi siger ja og forhandleren siger nej hvor står du så


  • #3   9. jan 2013 Du kan ikke stilles dårligere end købeloven foreskriver. Og købeloven giver dig som minimum en reklamationsret. I de første 6 mdr bruger man udtrykket "formodningsreglen". Denne betyder at mere eller mindre ALT er dækket.
    Da du har fået garanti og ikke tager brug af rekalmationsretten så er du bedre stillet dvs JA det skal forhandleren dække. BASTA .


  • #4   9. jan 2013 Ja ville også køre der ud, jeg vente lige til min nabo kommer hjem fra nordsøen han har en lift så kan jeg komme til og se hvad der var der sagde bang

  • #5   9. jan 2013 en forhandler er ikke tvunget til at give 6 måneder 100% garanti

    nogle køre med 6 mdr 100%
    andre med 3mdr 100% og 3mdr 50%
    1 mdr 100% + nogle med 50%
    det er alt efter hvad han vil give af garanti eller hvad man kan få handlet med og da vi ikke ved hvilke garanti forhold bilen er handlet under og hvornår bilen er købt så er det svært at give et korrekt svar


  • #6   9. jan 2013 Andreas. Jeg tror du blander lidt sammen. Det er muligt nogle forhandlere gør som du siger, men så følger de ikke loven. Gone crazy har beskrevet det fint i tidligere kommentar her i tråden.Mvh. Gert

Kommentér på:
garanti

Annonce