{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hurtig varme i sharan.
  • #1   12. jan 2013 Hvis ikke nålen for temp. stiger synderligt, er det højest sandsynligt et nyt termostat der skal til smiley

Men - vil du virkelig gerne gøre noget godt for den, så få sat et diesel-fyr i den.

• #2   12. jan 2013 Mener de nyere Sharaner er født med et tilskuds-fyr, fordi det er en stor kabine og at motoren ikke er specielt god til at give varme fra sig....

Hvis den ikke virker og termostaten er i udu, så er varmen sgu meget fjern.....

• #3   12. jan 2013 tilskudsfyr - det var da en gineal ide fra fabrikkens side smiley

Lige et OT spørgsmål - kan der mon så også sættes en timer på, så den kan varme motoren op før man kører?

• #4   12. jan 2013 Mener der findes et opgraderingskit, gør der i hvert fald til VW T4....

Hvis du er i det vestjyske, så tag evt. fat i Skive Auto-el. Kim er en flink fyr, og indendørs 100m mester i oliefyr til biler.... smiley

• #5   12. jan 2013 Ja,dit fyr skal virke, når vi snakker Sharan.....Ellers er den en kold fonøjelse. det tænder automatisk når du starter bilen kold og udetemp. ligger under ca.5 grader.
    så hvis du ikke har hørt dit fyr brumme under bunden....Det sidder lige under venstre bagdør, Ja så er det defekt.

• #6   12. jan 2013 Og ja fyret kan opgraderes, med en ekstra styring, ur eller fjernbejening.....Det skal bare lige virke først smiley

• #8   12. jan 2013 Det er helt sikkert dit tilskudsfyr som er stået af, jeg har samme problem med min egen ford galaxy som jo er "samme" bil. De diesel motor blir ikke særlige varme om vinteren, derfor sidder der et tilskudsfyr som hjælper på kølevandet. Få sat en tester på som kan ta VAG, så ka du ser om det er fyret som er i udu.

• #9   12. jan 2013 der sider en tilskudsfyr i en sehran og den kan opgraderes med timer den sider foran venstre forhjul og hvis ikke den virker så er varmen langt væk har lige lavet det på min seat alhambra det er det samme og de passer sammen det kan være at det bare er tænding der ikke virker på fyr det er ret simpel at lave

• #10   12. jan 2013 Tak for alle de hurtige svar - Skal lige sige at der ikke er monteret oliefyr i bilen! Det i siger er at der er monteret et "tilskudsfyr" som skal brumme ved koldstart? Det gør den ihvertfald ikke.. Motoren bliver varm ifølge måler - Det tager lidt tid, men det går.. Nu har jeg heldigvis købt den ved en forhandler, så han skal vel løse problemet.

Kommentér på:
hurtig varme i sharan.

Annonce