{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.769 visninger | Oprettet:

ABS sensor igen {{forumTopicSubject}}

Min passat 3c siger ABS Wheel speed sensor: rear left (G46)

Det er hjulføleren der skal skiftes, fik den lige skiftet for under 2 måneder siden og nu er den gal igen. Andre der har oplevet det, eller ved, hvad der ødelægger den igen. Sidste gang det skete var der også en del sne/sjap.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ABS sensor igen
  • #1   15. jan 2013 Det kan måske også være abs kransen der er knækket. Oplevede præcis det samme med at abs sensoren kun holdte nogle måneder på min golf 5

• #2   15. jan 2013 Kører den ikke med magneter i hjulleje pakdåsen som på en Touran. De bliver ihvertfald dårlige.

• #3   15. jan 2013 Rasmus F

Netop tænkte jeg også, og sidst jeg havde en inde skrev den også sensor, og vi købte ny, og det viste sig at være kransen i lejet... (pga. bremser havde været slidt ned og blev varme) men der var ikke noget at se på lejet overhovedet...

Men har lige tjekket og det er samme som en turan....

• #4   15. jan 2013 Har du adgang til VCDS så kan du se den tælle under målgrupper tror jeg

• #5   15. jan 2013 Kan da lige tilføje at man godt kunne slette fejlen og holde i tomgang længe men å snare man trillede i bilen begyndte den at lyse...

Ejeren havde selv købt en ny sensor og jeg skiftede den, og slettede fejl og indtil der viste den ingen fejl, ( ud over periodisk )...

Så han var bare for hurtig på aftrækkeren...

• #6   15. jan 2013 har også prøvet at slette fejlen en 3 gange og den kommer igen, så noget må der være. det er venstre bag der er fejl, og på højre baghjul larmer den, mere og mere jo hurtigere man køre. måske der er en sammenhæng. den begyndte og larme for en uge siden, og det med abs begyndte i dag

Kommentér på:
ABS sensor igen

Annonce