{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
715 visninger | Oprettet:

Motor lyder som udrykkerleje {{forumTopicSubject}}

Fortsættelse af denne tråd

http://www.bilgalleri.dk/forum/teknik/961114-motor_lyder_som_udrykkerleje

Jeg har været ude og kigge her til morgen og den i midten kan rykkes ca 2 mm op og ned uden problemer med hånden, så det er vel et dårligt leje?

Hvad er det så? Den tættest på er i hvert fald generatoren, den nederst sidder nederst på motoren, så gætter på at det er vandpumpen?

Billede her (det er den i midten der kan rykkes med hånden)
http://postimage.org/image/xq36iv34h/

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Motor lyder som udrykkerleje
  • #1   25. jan 2013 Hvorfor laver du en ny tråd i stedet for at svare i den du har lavet ??

• #2   25. jan 2013 Ja det var egentlig et godt spørgsmål

- Hvorfor svarer du på en tråd når du egentlig ikke har noget ordentlig at skrive, eller svar på spørgsmålet?

• #3   25. jan 2013 Tror det anders vil frem til er at folk spammer forummet flere gange dagligt med samme indlæg.

• #4   25. jan 2013 Classic Customs W
    du har fuldstændig ret, man opretter en tråd, og så beholder man alle spørgsmål og kommentare inden for det emne i den tråd.
    self har man også spørgsmål om et andet emne for (eks bilstereo) er det i orden at lave et ny emne.

• #5   25. jan 2013 Hold da fast en flok betjente der findes herinde..

1. Har ikke i sinde at spamme og vil mene at det hedder spam når man gør det inden for en vis rum tid, som vidst ikke dækker over dette
    2. Det nye BG gør at tingene ikke kommer frem til forsiden mere når man svarer hvilket gør at når mit indlæg fra igår blev lavet så sent, er det rigtig meget muligt at en person / de personer med den rigtige viden, har en større sandsynlighed for at se. Dette betyder at hvis jeg svarer i mit gamle, vil effektiviteten af et dags gammelt indlæg være betydelig formindsket i det at det kun er dem som allerede har svaret der vil se det.

Ville end da næsten garantere at i ikke ville opdage det mindste hvis jeg ikke havde linket, og selvom i ikke kom med nogle svar, som jo sådan set er meningen med dette spørgsmål,

Et Spam i mine øjne er hvis en personer PRÆCIS det samme indlæg mindst 1-2 gange hver anden time, eller mere end da.

Og i mens at i nu er så godt i gang, så læs lige brugerbetingelserne, for det er sådan set JER der overtræder dem og ikke mig

Kommentarer i indlæg

Kommentér kun et indlæg, hvis det har din interesse eller du ønsker at hjælpe. Hvis din kommentar kan opfattes som ren provokation eller i øvrigt er uhensigtsmæssig, bliver den slettet.

Kommentér på:
Motor lyder som udrykkerleje

Annonce