{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
18.510 visninger | Oprettet:

Finn H
Finn H
Følger: 1 Emner: 9 Svar: 26

Min udstødning er løs! Hvad vil dette koste at få lavet? {{forumTopicSubject}}

Hej Bilgalleri.
Min udstødning er gået fra hinanden ved forrøret og mellemrøret. Den hænger stadig fint, men de 2 stykker er gået fra hinanden.

Jeg kan ikke umiddelbart se nogle skader og vil mene at de bare skal sættes sammen igen, i den der clamp, som sidder på mellemrøret.

Da jeg er fattig studerende og hverken har lift eller værktøj, er der så nogen der ved, hvad det ca ville koste at få det sat sammen igen?
Det er nemlig ret irriterende at køre rundt med, for det larmer som bare fanden!

God aften.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min udstødning er løs! Hvad vil dette koste at få lavet?
  • #1   28. jan 2013 Løft bilen ned på ryggen og sæt det sammen?

• #2   28. jan 2013 siger som emil..

• #3   28. jan 2013 Dit udstødning er helt sikkert tærret. Hvis det er tærret kan det måske svejses sammen igen, ellers er det nyt rør på .. (:

• Finn H
    Finn H Tilmeldt:
    nov 2011

#4   29. jan 2013 Jeg har ikke noget at løfte bilen med og heller ikke noget værktøj. Hvordan fanden vil i så have, at jeg skal gøre det selv?

Og jeg tror ikke den er tærret. For det ligner at den bare er hoppet ud af clampen.

• #5   29. jan 2013 kender du ikke en eneste som har en donkraft og en 10 og 13 nøgle?

• #6   29. jan 2013 Undre mig over hvordan man overhovedet kan købe en bil, uden at have sit eget topnøglesæt ??

Spørg din far om han ikke har noget værktøj..
    og du må kende en der har en donkraft.

• #7   29. jan 2013 Gurlo
    Du bliver overrasket hvis du vidste hvor mange mennesker der aldrig så meget som åbner deres motorhjelm.

• #8   29. jan 2013 Hvis du skriver hvor du er fra er der sikkert en der skriver og tilbyder sin hjælp billigt. Jeg selv er fra Kolding men ser ud til du fra Nordjylland så der er nok lidt langt smiley

Ang og eje bil uden top nøglesæt så findes der masser af mennesker der end ik kan finde ud af og skifte hjul.

Vi kan jo ikke alle være hajer til det hele smiley

• Finn H
    Finn H Tilmeldt:
    nov 2011

#9   29. jan 2013 Ja jeg bor i Aalborg. Men hvis der er en venlig sjæl derude, som kan hjælpe billigt, kunne det være super smiley

• #10   29. jan 2013 jeg vil sku gerne gøre det gratis, du skal bare selv betale eventuelle dele. jeg bor så bare i silkeborg.

• #11   29. jan 2013 kør den på nærmeste værksted, og få dem til at lave det.

• #12   29. jan 2013 "Jeg har ikke noget at løfte bilen med og heller ikke noget værktøj. Hvordan fanden vil i så have, at jeg skal gøre det selv?"

Haha glasset er ikke bare halvttom det er HELT tomt..

• #13   30. jan 2013 Kan du skaffe værktøjet, elelr bare en svensknøgle. En god tang eller whatever. Så prøv da evt. at finde nogle fliser og køre den op på. Lav en trappe af havefliser eller whatever, og kør den op på dem. Så det bare at fylde på med flere fliser i hver side så den ikk triller ned. Do it like McGyver.. smiley

Either way, selv hvis den lige skal svejses hurtigt. Så det ikk noget der burde tage en mekaniker mere end 5min. (Selv med rygepause). Ring til en lokal mekaniker, spørg hvornår han evt. intet har at lave, kør forbi. Forklar situationen, tag noget wienerbrød med og spørg om han ikke lige hurtigt kunne hjælpe dig med at fikse det. Hvis den ikke engang skal svejses, så skal han godt nok have en stram ringmuskel, for ikke lige at kunne hjælpe en "flink ung man der kommer med wienerbrød" smiley

Kommentér på:
Min udstødning er løs! Hvad vil dette koste at få lavet?

Annonce