{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
18.510 visninger | Oprettet:

Finn H
Finn H
Følger: 1 Emner: 9 Svar: 26

Min udstødning er løs! Hvad vil dette koste at få lavet? {{forumTopicSubject}}

Hej Bilgalleri.
Min udstødning er gået fra hinanden ved forrøret og mellemrøret. Den hænger stadig fint, men de 2 stykker er gået fra hinanden.

Jeg kan ikke umiddelbart se nogle skader og vil mene at de bare skal sættes sammen igen, i den der clamp, som sidder på mellemrøret.

Da jeg er fattig studerende og hverken har lift eller værktøj, er der så nogen der ved, hvad det ca ville koste at få det sat sammen igen?
Det er nemlig ret irriterende at køre rundt med, for det larmer som bare fanden!

God aften.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min udstødning er løs! Hvad vil dette koste at få lavet?
  • #1   28. jan 2013 Løft bilen ned på ryggen og sæt det sammen?

• #2   28. jan 2013 siger som emil..

• #3   28. jan 2013 Dit udstødning er helt sikkert tærret. Hvis det er tærret kan det måske svejses sammen igen, ellers er det nyt rør på .. (:

• Finn H
    Finn H Tilmeldt:
    nov 2011

#4   29. jan 2013 Jeg har ikke noget at løfte bilen med og heller ikke noget værktøj. Hvordan fanden vil i så have, at jeg skal gøre det selv?

Og jeg tror ikke den er tærret. For det ligner at den bare er hoppet ud af clampen.