{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Polo 6R GTI instrument
  • #1   4. feb 2013 Den har bl.a. temperaturmåler og en større kørecomputer, således der er mulighed for at vise informationer fra fx radio/navigation og bluetooth installationer.
    Jeg ved ikke om du skal skifte en arm for at være i stand til at navigere i menuerne, men det tror jeg ikke du skal.

    Hvis det er en Diesel du har, så være opmærksom på at du ikke længere vil have en glødelampe, samt du får "det røde felt" placeret forkert på skalaen, det er de ting der har afholdt mig fra at skifte. Jeg ved dog ikke om der er andre instrumenter der passer i bilen.


  • #2   4. feb 2013 Nej, det er kun i GTI der er den "store" MFA, som ikke engang er den helt store, men der er heller ikke meget at bruge det til.

  • #3   4. feb 2013 Hva så med knapper i mit multifunktions rat.. Er der det i begge sider?

  • #4   4. feb 2013 Har læst mig frem til at man ikke kan juster km. Vil det har kørt over 100km er der nogen der kan bekræfte det eller af bekræfte det?

  • #5   4. feb 2013 Standard multifunktionsrat i Polo 6R er med knapper i venstre side, hvor det på GTI er i begge sider, dette kan eftermonteres, men leveres ikke til andre fra fabrikken.

    Kilometertallet burde kunne justeres hos VW, så det passer med bilen, hvis du får dem til at montere det. Ellers en med VCDS.

    Det med de 100 km, er vist noget med at instrumentet kan nulstilles manuelt inden den har rundet 100 km, dette kan dog kun gøres en enkelt gang. Det er i tilfælde af at bilen er med i en stikprøvetest hos VW. Det er i hvert tilfælde den forklaring jeg har fået.


  • #6   4. feb 2013 Aha det virker også mere rigtigt..
    Så jeg skal faktisk kun bruge kontrakterne til højre side og det nye instrument?
    Og så skal det kodes om.


  • #7   4. feb 2013 Kontakterne til højre side ? Næ, det er et helt andet rat.
    Spørg hos VW eller vent på nogle af dem der har meget mere forstand på dette, henvender sig her i tråden. Ellers kig på www.vagcars.dk


Kommentér på:
Polo 6R GTI instrument

Annonce