{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
988 visninger | Oprettet:

Polo 1,1 vil ikke starte! {{forumTopicSubject}}

Hey, har haft lavet et emne ang min polo før, ang den ikke vil starte, folk skrev jeg skulle tjekke op på platiner i strømfordeleren, det er blev gjort og indstillet som det skal via tolerancedata.

Men bilen vil stadig ikke starte, den får benzin og den laver gnist, men lortet starter ikke, nogen gange er det lige før den starter, men så ender det bare ud i at den drukner..

Nogen ideer til hvad det kan være ??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Polo 1,1 vil ikke starte!
  • #1   4. feb 2013 hvad med dit tændings tidspunkt står det rigtigt ellers skal du have tændingen grund justeret også bagefter have den justeret ind og hvad med din tændings række fælge står den rigtigt?

• #2   4. feb 2013 hvad så med med tændrør? har du haft dem op?

• #3   4. feb 2013 Protip: Hvis den lyder druknet, ER den sikkert druknet. Gamle tændrør kan dø af at drukne bare en enkelt gang. Ud med pløkkerne, deaktiver tændspolen, tørn motoren 20 sekunder mens du holder speederen i bund. I med 4 nye tændrør, og få en kammerat til at give den lidt startgas imens. Såfremt at den oprindelige årsag til at bilen ikke ville starte "bare" var at bilen var druknet, så burde du være ovre problemet nu smiley

• #4   4. feb 2013 Har lige snakket med min kammerat også som er mekanikker, han siger jeg skal få tjekket op på om tændings rækkefølgen står rigtig, altså om den tænder på cylinder 1. Så vil jeg lige prøve inden jeg smider nye rør i.

• #5   4. feb 2013 Vil den stadig ikke starte? smiley Det kan godt være den får benzin, men får den benzin nok. Har så prøvet af rense din kaburator? Har du prøvet og give den en lille sjat benzin direkte ned i kaburatoren? Men rens lige tændrørene igen inden du prøver smiley Du tager bare en stålbørste og børster alt skidt og snavs væk, og tørrer dem efter med en serviet og til sidst tager du en lighter og varmer dem, for at brænde det sidste benzin væk.

• #6   4. feb 2013 Den må vel få nok benzin, når den drukner ?

• #7   4. feb 2013 Er selv lidt inde på om det evt. er fordi den ikke tænder i den rigtige rækkefølge, den skal jo tænde på cyl. 1 først og så 3 4 2 Så er lidt bange for at vi har fået byttet om på tændhætterne, må lige prøve at se i morgen om det sidder som det skal.

• #8   4. feb 2013 har den manuel choker?

• #9   4. feb 2013 Ja det har den

• #10   4. feb 2013 Ja så er motoren nok den samme som min, men nu prøv bare at rense kaburatoren for alt gammelt benzin, og rens tændrørene. Så når du skal starte bilen så må du ikke bruge choker, eller træde på speederen, da bilen lige skal prøve at brænde det sidste benzin som ligger i motoren. Er næsten 100% på at den vil starte hvis du gør det rigtigt smiley

Ang. tændrørshætterne så gir det næsten sig selv, da kablerne har forskellig længde.

• #11   4. feb 2013 sten ja kablerne har forskellige længder men har de været pillet af dækslet så er der 4 forskellige huller de kan side i smiley

• #12   4. feb 2013 Hehe Christian ja den havde jeg ikke lige tænkt på smiley

• #13   4. feb 2013 men morten det er ikke så svært pil dæksel af og tørn startereten så ser du hvilken vej strøm fordeler køre og den køre sikkert med uret set fra strøm fordelerens side af når det er gjort så tager du og drejer motor på mærker så ser du der hvor rotoren står det er der cyl 1 skal være også montere du dem i den retning som strøm fordeleren nu kø og række følgen er helt sikkert 1342 og cyl 1 er den over ved tandremmen så skulle tændings række følgen være der.... men drukner den ja så tyder det self på at den enten ikke tænder eller du har et karburator problem et sted

• #14   4. feb 2013 Må prøve mig frem i morgen. Siger i hvert fald tak for hjælpen så langt. smiley

Kommentér på:
Polo 1,1 vil ikke starte!

Annonce