{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.505 visninger | Oprettet:

Kan man tillade sig at klage - Hjulleje fra Thansen {{forumTopicSubject}}

Hej folkens.

Jeg har fået monteret et hjulleje fra Thansen, men har kun kørt ganske få km og så larmede det igen fra samme leje. Det er blevet lavet på et værksted som monterede det for mig.

Kan man tillade sig at klage til Thansen (jeg købte lejet der) eller er det bare bad luck? Har stadig kvit og får monteret et originalt istedet så kan tage det stortset ubrugte leje med tilbage?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kan man tillade sig at klage - Hjulleje fra Thansen
  • Kasper N
    Kasper N Tilmeldt:
    aug 2012

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 334
    #1   6. feb 2013 Det synes jeg godt du kan. Hvilket mærke leje er der tale om?

• Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator

Følger: 22 Følgere: 61 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.626
    #2   6. feb 2013 Nej, og de vil sige det er forkert montering, lige som alle andre steder også ville sige desværre

• #3   6. feb 2013 ja du kan.... der er garanti på....

dog dækker garanti ikke hvis der er synlige hakker i lejet pga hammerslag eller lign

• #5   6. feb 2013 Jeg fik byttet et forhjuleleje til min toledo efter 3 måneder uden nogen som helst former for bøvl . købte et nyt monterede det og kørte ind med det defekte . som jo nu pga afmontering var total defekt .det byttede de bare..

• #6   6. feb 2013 Så nej de vil ikk bare sige det monteret forkert . og da slet ikk når man fortæller dem det er presset i som det skal og spændt korrekt ifgl autodata. . som jeg gjorde. så var der intet bøvl og det var i fredericia afdelingen.

• #7   6. feb 2013 Hvis det er korrekt er der ikke bytteordning på reservedele. Lejet har fungeret fint, men begynder at larme efter nogle dage. Ergo det er ikke Thansens skyld, selvom man skulle mene det. (arbejder selv i thansen i fritiden) - Men prøv og klag. Måske er din lokale forhandler flink.

• #8   6. feb 2013 at et leje er presset i - er ikke garanti for at det er presset korrekt i....

• #9   6. feb 2013 Nej det rigtigt. . men man må alligevel gå ud fra da bilen er lavet på værksted de har styr på det..

• #10   6. feb 2013 Der er alm garanti på sådant et leje, så det er din ret at 'klage' eller bare ombytte til nyt.

Martin N> Det har intet at gøre med være flink. Det er ikke normalt at et leje går i stykker efter så kort tid ergo er det samme som defekt vare. Spørg din butikschef, hvis du stadig mener det modsatte smiley

• #11   7. feb 2013 Proxie C - Det er ikke det jeg siger. Men du kan ikke stille Thansen til ansvar for noget et værksted har udført smiley

• #12   7. feb 2013 Martin N

nej men man kan vil stille dem til ansvar for at sælge dele der ikke kan holde til at blive moneter,, har fået byttet alt der ude,, uden bløv

• #13   7. feb 2013 Hvorfor overhoved køre noget i thansen det er lorte dele og de er sjældet billiger en feks merkonomen ftz og refakto

• #14   7. feb 2013 Med mindre dit værksted der har monteret det, personligt tage ind i T Hansen eller skriver til dem at de har monteret det korrekt, tvivler jeg på at du får noget ud af det...

De lejer jeg har købt derinde er af mærket Optima, og de plejer at være ok....
    Samme mærke, forhandlere så mange andre også...

Jeg har oplevet flere der har spændt et fast leje på med trykluft, og det tåler et leje simpelthen ikke.. eller spænder det for hårdt eller løst..

Jeg forstår bare ikke at et værksted vil montere reservedele købt andre steder, end ved deres egen leverandører, da de tit kan købe til under prisen af hvad delene koster ved fremmede leverandører...
    Og så samtidig give garanti på reperationen osv...

Og til 3521x

Refako forhandler mig bekendt samme mærke ( Optima )

Så bliv nu voksen....

Fejl 40,, men havde det været ved mekonomen så havde de nok byttet det hvis de kender værkstedet... men privat personer.... æææhhh

• #15   8. feb 2013 Ergo - du får ikke noget ud af at klage!

• #16   8. feb 2013 Som skrevet længere oppe. fik jeg da sjovt nok byttet netop et optimal forhjuls leje fra Thansen. kløbt i middelfart og byttet i fredericia .

købte nyt leje og kom retur med det gamle som ju var i 3 dele efter være blevet presset ud.

den tog de bare retur. da det var under 6md gammelt. og iflg købeloven skal de bevise fejlen har været der fra starten. og det ku de ikk sagde han,

sååeh jo det kan godt betale sig at klage..

skal gerne lægge kredit nota op fra thansen til dem der tvivler..

• #17   8. feb 2013 Der er vist flere meninger. 6 mdr kan det jo også gå til hvis det er monteret forkert. Og for det næste sætter man ikke sin bil på værksted og så selv kommer med delene!! Du får jo ingen garanti! Jeg tror ikke du får noget ud af det.

Kommentér på:
Kan man tillade sig at klage - Hjulleje fra Thansen

Annonce