{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.411 visninger | Oprettet:

E36 gevindundervogn, hård eller blød? {{forumTopicSubject}}

Hej, jeg har kig på en gevindundervogn til min E36.
Jeg har kigget på en JOM gevindundervogn og en TA Technix gevindundervogn.
Mit spørgsmål til jer er så hvilken af disse undervogne der er bedst? Den må helst ikke være alt for hård, da der også gerne må være noget komfort tilbage smiley

Hvad er jeres erfaringer med disse to undervogne?
Tak på forhånd.

Med venlig hilsen
Krogh

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle et skab 700 kr.
  • Klippet buskas ned 1.500 kr.
  • Montere kattelem og lave hul 1.500 kr.
  • Sætte køkkenlåge fast igen 750 kr.
  • Udskiftning af termostater på 3 radiatorer 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  E36 gevindundervogn, hård eller blød?
  • #1   19. feb 2013 Jeg køre selv med en jom gevind på min e36, den er god hård, med meget lidt komfort, men det er jo smag sag hvad man vælger, og være forberedt på der er mange der fraråder de billige gevind, da de skulle være dårlige og ingen komfort. Vil sige at komforten er ikke den man tænker mest over hvis man smider gevind på, for de vil jo være noget hårdere end alm sæknings fjedre.

Min egen har siddet på bilen i tre år og det eneste der er blevet skiftet er bag støddæmpere, så vil da sige den har klaret det ret godt

• #2   19. feb 2013 De 2 du nævner der er sådan set næsten ens.. jeg har selv JOM på min E36, den er udmærket, koster kun 1200kr eller sådan noget

• #3   19. feb 2013 De er billige ja, men jeg har sådan en rabatkode, så jeg sparer 850 kroner smiley
    Hvis jeg havde pengene til det ville jeg også købe en hårdhedsjusterbar undervogn af et ordenligt mærke. Jeg vil helst ikke gå på kompromis med komforten smiley

• #4   19. feb 2013 Hvorfor vil du ha en gevind? smiley
    Hvis du alligevel vil ned og skrabe bundkarret i asfalten (been there done that), så kommer du faktisk ikke sååå langt ned med hverken jom eller TA Tecnix.
    Se bare billederne af min E30 Touring, der satte jeg e36 TA Tecnix fjederben på foran og den er kørt HELT i bund på billederne.
    Havde også en JOM blue mener jeg, på dengang jeg kørte med e30 undervogn
    og komforten er som enhver anden bil der er sænket på begge undervogne, så det er pest eller kolera, men bestemt til at overleve smiley

• #5   19. feb 2013 Jeg vil bare gerne have bilen længere ned, specielt foran, bagved skal den lige hæves lidt mere smiley

• #6   20. feb 2013 Vi kørte med en jom gevind undervogn på vores den brune e36 Cab i vores profil.
    Jeg syntes ikke den var hård men det er jo smag og behag den kw vi har på vores scirocco er en del hårdere.

• #7   20. feb 2013 Den Golf jeg har i min profil fik TA Technix sportstøddæmpere med 60/40 sænkningfjedre. Der stod at støddæmperne var 30% hårdere end de originale, jeg ville nærmere mene at den var 100% hårdere smiley
    Det var ligefør at det var for meget, men som sagt, jeg vil ikke så gerne gå på kompromis med komforten, da jeg tilbringer en del tid i bilen. smiley

• #8   20. feb 2013 Hvis du ikke vil gå på kompromis, så lad være med at købe en billig undervogn. Spar op og køb kvalitet. Eibach pro street S er kendt for komforten...

• #9   20. feb 2013 Hvad så med en FK Street undervogn, jeg syntes kun jeg har hørt godt om FK undervogne, ved du hvordan kvaliteten på en FK undervogn er? smiley

Kommentér på:
E36 gevindundervogn, hård eller blød?

Annonce