{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
768 visninger | Oprettet:

Bedste undervogn til Passat 3B/BG {{forumTopicSubject}}

Jeg har kørt på FK gevind-et-eller-andet til omkring 4500. Jeg syns den virker uharmonisk for/bag og egentlig ikke særligt komfortabel, eller rigtig sport. Så hverken eller.

Kom med forslag til hvad i mener er en god undervogn til prisen. Der er jo nærmest ingen øvre grænse, så den undervogn hvor pris og kvalitet hænger bedst sammen.

Der er en del snak om eibach pro street s, som koster en del. Men hvordan er den EGENTLIG i forhold til eks. WMAXX eller lign billig sag. Er der i virkeligheden SÅ stor forskel. Jeg har kørt på en del af de helt billige og de har faktisk fungeret ganske hæderligt.

Kom med input!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bedste undervogn til Passat 3B/BG
  • #1   25. feb 2013 Lytter lige med

  • #2   25. feb 2013 Jeg har haft FK Higsport på både min passat og en golf 4 jeg har haft.... en af mine kammerater er os kun til den higsport... syntes det er noget der duer...... hverken for hår eller for blød.

  • #3   25. feb 2013 Min er sænket en del og bagenden føles som om den kører i bundstoppet over bump og lignende. Den kan sagtens sænkes yderligere, så det er ikke bunden. Men dæmperne har bare en underlig dæmpning ved større udslag. Jeg overvejer koni, bilstein eller eibach. Men jeg kan ikke rigtig finde ud af om de er SÅ meget mere værd.. Jeg har kørt med FK på en corrado og det fungerede virkelig godt. Meget harmonisk og velfungerende, så samme type på min passat har virklig været skuffende!

Kommentér på:
Bedste undervogn til Passat 3B/BG

Annonce