{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
832 visninger | Oprettet:

Jimny løkken beach tour problem! {{forumTopicSubject}}

Hey alle i 4x4 hovder. Jeg har en jimny motor i min 4x4 suzuki sj410 ( Det er finn nørlems den gamle gule Ninja edition ) som i kan se inde på toyota klubbens hjemmeside er min seje sj'er tilmeldt strandtur i Weekenden. Og er ved at ligge en jimny motor i den. MEN nu er der opstået et problem! Alt el virker! alt er sat til! Men der kommer igen gnist! har haft bilen på autotrailer og ud til suzuki men da de satte deres computer til bilen kunne den ikk få kontakt til styreboksen. Så nu er jeg desperat og vil meget gerne hvis der er en der virklig har styr på sagerne og ledningsnet på sådan en jimny motor. Som er frisk på at hjælpe mig så jeg også kan få min med til strandtur i løkken i weekenden!!! Er self villig til at betale mig fra det!! Den Skal bar med!

Håber på hjælp!

Det er en G13bb motor jeg har

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jimny løkken beach tour problem!
  • #1   26. feb 2013 kan det måske være styreboksen siden du skriver de ikke kan komme i kontakt med den

• #2   26. feb 2013 Jeg tror det ikk. da ham jeg har købt motor af lig havde kørt i bilen inden den blev billet ud. Og der har ikk været svejst eller noget i bilen for at få motor i.

• #3   26. feb 2013 Har du lavet div. Målinger mht. Omdr. Signal osv. ?

Men kommer til at tænke på, motor styring og immobilizer modul er kodet sammen, så hvis du ikke har det immobilizer modul og den nøgle der er kodet til immobilizer modulet, kunne jr godt forstille mig du ikke går nogen gnidst på den der.

• #4   26. feb 2013 tjek sikringerne tjek om boksen sider rigtigt har haft det problem med en seat der lå boksen på karosen og der kunne jeg ikke komme i kontakt med den så satte jeg boksen på plads også virkede den.

• #5   26. feb 2013 jeg tænker også eventuelt startspærre problem.

• #6   26. feb 2013 jeg er næsten 100% sikker på at den skal have forbindelse til det immobilizer modul ( startspære modul ) som der er kodet til din styrebox, samtidig skal du bruge den nøgle der er kodet til immobilizer modulet for at starte den. Så det du har gang i der, tror jeg ikke kan lade sig gøre, med mindre du finder en måde at lodde det fra i boxen, men tror ikke du kan.

• #7   27. feb 2013 Startspærre sidder stadig på. Og nøglen er tapet fast til den startspærre krans som fanger signalet. Men jeg er næsten også sikker på at det er den der driller mig. Hvis der er en der kan lodde den fra ville det bar være kanon! Jeg har fuldt udstyret værksted. Og 'bonus' vil blive givet til den som kan gøre det!

Kommentér på:
Jimny løkken beach tour problem!

Annonce