{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Eftermontering af fartpilot i Ford fiesta
  • #1   1. mar 2013 Fandt en vejledning jeg har derhjemme til hvordan du kan se om den er forberedt til det. For så var det bare at skaffe kontakterne og slå det til via computer :o)

Finder den lige en gang i aften.

• #2   1. mar 2013 Ved ikke om man kan på de nyere biler, men er sikker på at de kan hjælpe dig inde på talkford.org

• #4   12. jun 2013 Jeg har selv en Fiesta årgang 2009 som jeg er i gang med at eftermontere den originale fartpilot i. Jeg har fået installeret de originale kontakter i rattet (købt på ebay) og mangler kun at få aktiveret funktionen i Fiesta'ens computer.

Jeg har købt filen aktiveringsfilen fra fiestawiki.net -den webside der snakkes om i forumindlæget Skagbo S linker til længere oppe.

Problemet er at jeg ikke kan finde nogen der kan/vil hjælpe med programmeringen.Det kræver en original Ford VCM+IDS tester. Eller en kinakopi til ca 2-3000 Kr.

Måske vi skulle gå sammen nogle stykker og finde en løsning?
    -Sommerferien nærmer sig og jeg kunne godt bruge fartpiloten til turen syd på! smiley

• Henrik J
    Henrik J Tilmeldt:
    jun 2017

Følger: 2 Svar: 1
    #5   1. jun 2017 Hej Anders B jeg vil høre om du er kommet ud over problemet? har du fundet nogen?
    fiestawiki.net ser ikke ud til at virke så hvordan kommer jeg i kontakt til nogen der kan lave xml fil til min bil?

Kommentér på:
Eftermontering af fartpilot i Ford fiesta

Annonce