{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  e36 går dårlig i tomgang
  • #1   7. mar 2013 jeg har selv oplevet min os gik op og ned i tomgang, jeg skiftede min blå temp føler til ecu, også har den kørt godt lige siden.

• #2   7. mar 2013 Men min trækker rigtig dårlig engang i mellem.. kan næsten ikke slæbe sig selv. Og efter lidt tid køre den helt fint igen

• Maho  K
    Maho K Tilmeldt:
    mar 2011

Følgere: 14 Svar: 153
    #3   7. mar 2013 kim m , meldte den fejl inden du skiftede eller ?

armin , det lyder som noget vacuum slange

• #4   7. mar 2013 min er lidt fjollet på det punkt, man kan ikke få lov at fejludlæse den. men efter den blev skiftet gik den som sagt fuldt ud normalt igen.

Tegnene på min var urolig tomgang svingedede den mellem 650 og 15 til 2000 omdrejninger, havde svært ved at tage gas lige med det samme, men gav man et hurtigt kort tård på spedderen også et alm bagefter ville den tage gassen eller havde den meget svært ved det

• Maho  K
    Maho K Tilmeldt:
    mar 2011

#5   7. mar 2013 hvordan var dine koldstart ? alm ?

• #6   7. mar 2013 Burde den så ikke går dårlig hele tiden hvis det var vacum slange

• Maho  K
    Maho K Tilmeldt:
    mar 2011

#7   7. mar 2013 Det ved jeg ik, min krumtaps udlufter slange var blevet mør og halv revnet og den var urolig i tomgang . Den blev skiftet problem løst

• #8   7. mar 2013 Koldstart var et helvede, det var mere held end forstand at få liv i den smiley den gik os for fed i blandingen deraf dens dårlige starter når den var kold, men varm var der intet. Men den forurenet så 4.5 procent i co hvor de normalt skal ligge på 0,5 i max

Kommentér på:
e36 går dårlig i tomgang

Annonce