{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.775 visninger | Oprettet:

Audi A4 2.4 V6 cab, automatgear problemer {{forumTopicSubject}}

Hej Bg.

Jeg har en Audi A4 2.4 V6 cab. fra 2004 med trip/tronic automatgear, og har gået- lad os sige over 250.000 km.

Den anden dag, da jeg var ude og kører begyndte den pludseligt at hakke helt vild under opstart i et lyskryds. Den har gjort det to, tre gange nu, men ikke hver gang at den holder stille. Der er intet at mærke under normal kørsel, kun under opstart.

Hakkens formulering: hele bilen ryster og føles som to tandhjul der kun lige kan snitte hinanden.

Nogle der har evt. forslag til hvad dette kunne være?

OBS: har været til mekaniker og de kunne ikke finde fejlen.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Audi A4 2.4 V6 cab, automatgear problemer
  • #1   7. mar 2013 Jeg havde en gang en cykel der gjorde noget der mindede om det. jeg købte bare en ny cykel så var det løst.... Det var så indlægget for alle dem der ikke har forstand på det tråd starter snakker om, eller har erfaring med en bil der ikke er af samme mærke osv osv

Kasper: Lækker vogn ellers. men jeg vil råde dig til at gå ind på VAGcars.dk for at få noget seriøs hjælp, samt nogle fag folk der kan hjælpe dig med at udbedre skaden til en overkommelig pris. Jeg vil ikke komme med et bud på hvad der er af fejl for det være en del ting der driller. så ind på VAGcars.dk

• #2   8. mar 2013 Prøv Audiclub.dk

Kommentér på:
Audi A4 2.4 V6 cab, automatgear problemer

Annonce