{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.894 visninger | Oprettet:

Astra G hak problemer {{forumTopicSubject}}

Hej alle Opel owners.

Jeg står med en problem i min Astra G 1.6 16V fra 1998. i August 2012 fik jeg et problem i bilen hvor den hakkede hele tiden også blev den kørt til Opel værksted. Opel sagde at EGR ventilen skulle skiftes. Den blev skiftet og problemet skulle være gået, men faktisk ugen efter bilen begyndte at hakke mere end før.

Så har jeg taget den igen til Opel værksted i September hvor de har tjekket EGR og den blev skiftet igen, renset og den skulle være iorden. Men problemet blev aldrig løst. Så fik jeg ved at "Der er sikkert Styrebox ( ECU'en )" fejler noget. fint, så købt jeg en ny styrebox og bilen blev bedre på et eller anden måde. Den hakkede ikke mere men idag så kom problemet idag en enkelt gang hvor lampen lyssede igen. jeg går udfra at EGR ventilen fejler noget stadigvæk, selvom den blev skiftet 2 gang på det sidste halv år. Bilen hakke lidt når bilen er koldt, Det er også kommet fejl det hedder

P1405 Exhaust Gas Recirculation
P1612 Immobiliser No Or Wrong Signal Immobiliser

fejlerne blev slettet men bilen hakke stadigvæk.. Er der nogen der ved hvad er problemet? Nogen har haft det på samme måde?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Astra G hak problemer
Kommentér på:
Astra G hak problemer

Annonce