{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
905 visninger | Oprettet:

Audi A3 - ABS igen, igen og igen... {{forumTopicSubject}}

Hej. Drejer sig om en Audi A3 1.8 - 1997.

Nu er jeg ved at rive hårene ud af frustration. - Har lige netop fået skiftet følere hele vejen rundt, samt en krans der var ødelagt.

Nå, ABS'en slog så til ved lav hastighed og når jeg bremsede blødt. (Under 20 km/t). - Men lampen tændte ikke. Den kom først frem under kørsel, sådan en lille halv times tid efter start.

VCDS sagde så, at venstre forhjulsføler var uden for tolerance. (den var helt ny, men uoriginal) Har så lige fået den skiftet idag, og nu forsvandt balladen med, at ABS gik i indgreb ved lave hastigheder.

Er så på vej hjem ad motorvejen, da ABS lampen pludselig tænder. Fuldstændig som førhen, hvor den uden grund tændte. Hvis jeg så stopper bilen og starter igen, vil den ikke slukke når jeg når over 20 km/t. Men lader jeg bilen stå i 10 min, så slukker lampen som den skal. Kan så køre alt mellem 1 - 20 km, så tænder den igen. Nogle gange kan den også være slukket når jeg stopper bilen, og tænde ligeså snart jeg starter den, uden at have kørt.

HVAD kan fejlen være? Nu er jeg ved at blive idiot, jeg kan ikke syne den med den fejl jo.

Nu skal jeg ned og udlæse fejlkoder i morgen, tror bare ikke der er nogle. De to der var før med føler og krans, er forsvundet.

Jeg har tjekket sikringsboksen på batteriet, smurt stikket og skiftet sikringer, intet hjælper. Kan det være et relæ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Audi A3 - ABS igen, igen og igen...
Kommentér på:
Audi A3 - ABS igen, igen og igen...

Annonce