{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
766 visninger | Oprettet:

Motortrimning {{forumTopicSubject}}

Hej.

Jeg har en honda civic eg 1.5 lsi.

Den har fået lavet følgende: Chip, Skarber knast samt benzin tryksregulator.

mit problem er så at den udlede for meget co.

Min kammerat og jeg har skiftet alt hvad der var tænkeligt så nu er vi blevet enig om at den muligvis ikke er blevet kørt rigtig til med chippen. Jeg vil så gerne høre om der er nogle der ved hvad prisen ville være på at få den kørt til og hvor man kan få gjort det til mindst mulige penge på sjælland.

Skal så lige siges at den skal være synet senest den 2. april og jeg har ikke lavet noget af den ovenstående tuning på motoren. Den var sådan da jeg købte den af den tideligere ejer.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Motortrimning
  • #2   21. mar 2013 rh motorsport

  • Chief Quimby
    Chief Quimby Tilmeldt:
    dec 2012

    Følger: 1 Svar: 114
    #3   21. mar 2013 Har rh afdeling på Sjælland ?

  • #6   21. mar 2013 hvis du har skiftet dine knaster ,er det ikke sikkert du kan få Forurening ned.

  • #7   21. mar 2013 Det chip du har købt er sikkert bare en med noget tilfældigt program på, hvilket sagtens kan være grunden til at den nu fourener.
    Man justerer heller ikke på benzintrykket. Du skal have motorstyringen til at lukke mere benzin ind i motoren i stedet for.
    Du skal have fat i noget programmerbar motorstyring. eCtune eller Hondata, og dåsksl du have en til at justere den ind. Alt andet er spild af penge og tid.


  • #8   21. mar 2013 prøv evt. og juster den ned en benzintrykket jo højere det er jo mere benzin kommer der ind i motoren på den samme åbningstid på dyserne og regulatoren kan jo være monteret efter bilen harværet chippet ind og std multipoint indsprøjtning køre med 3,5 bars tryk nogle køre kun 3 bar

Kommentér på:
Motortrimning

Annonce