{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.892 visninger | Oprettet:

varmelegeme skiftning {{forumTopicSubject}}

hej
jeg har en vw vento fra 95 som jeg skal skifte varmelegeme i da der kommer damp ud af blæserne og kølervæske ind i bilen har fået af vide at det skulle være varmelegemet der er gået.. har taget indinstrument bordet af men hvor og hvordan og hvor sidder varmelegemet? smiley

Tak på forhånd:)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  varmelegeme skiftning
  • #1   21. mar 2013 Kig i motoren og fin de to slanger der gåer ind i kabinen.. Så ved du hvor legemet er.. Men ja alt skal skilles ad.

  • #2   21. mar 2013 skal hele abaratet også skilles ad?

  • #3   21. mar 2013 Jeps - tror det er en af de værste biler at skifte varmelement i smiley

  • #4   22. mar 2013 lort smiley hvordan sidder det fast synes ikke jeg kan se nogle måde det er sidder fast på?

  • #5   22. mar 2013 selve varme kassen sidder med 3 bolte ude i motorrummet bag motoren.

    du skal have instrumentbort helt ud . tværbjælken bagved skal ud. ratstammen skal løsnes på tværbjælken en del ledningsnet skal løsnes og flyttes lidt .

    alt i alt en møg opgave . men kan klares på 5-6 timers arbejde . har lavet et par stykker af dem .. det ikk så galt igen. og skal snart lave det samme på min 2000 Toledo 1m også .


  • #6   22. mar 2013 og for få instrumentbord ud skal man have viskere og afdækninger af da der sidder 2 bolte i vandkassen også der holder det fast ..men så skifter man selvfølgelig pollenfilter når man alligevel er igang jo . og sørger for det er 100% tæt hvor kassen til filteret går imod karossen .

    meget typisk kommer der regnvand den vej ind på golf 3


Kommentér på:
varmelegeme skiftning

Annonce