{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  slingrebolte??
  • #1   22. mar 2013 lige ved siden af venstrehånds skruetrækkerne smiley

• #2   22. mar 2013 help me smiley Er det bare ganske alm. bolte så eller hvordan?

• #3   22. mar 2013 T-hansen sælger dem

• #4   22. mar 2013 brug det kun hvis det er org. og lad venligst være hvis det er fordi bolthullerne ikke passer sammen på fælge og bil. for vores andres skyld.

• #5   22. mar 2013 Hold nu op, det er tüv godkendt at køre med dem. Det er kun konus der er løst på dem, ligesom mange bolte til stål fælge.

Thansen har nogle, og ellers søg på Google, de kan købes mange steder smiley

• #7   22. mar 2013 Søg efter excentriske hjulbolte..
    Der er intet galt med at køre med dem..

• #8   23. mar 2013 jeg snakker om slingrebolte, og nej de er ikke lavet til at ændre på hulafstanden så man kan få "forkerte" hjul på. som jeg skriver, er din bil født med det originalt er det fint, ellers ikke.

• #9   23. mar 2013 Jeg køre med dem på mine rota fælge med R888 dæk på, og der er ingen problemer i det. Folk skal lade vær med at kommentere om ting de ingen erfaring har om det!!

Og det er fælge med hulmål 5x114,3 og bil 5x112

• #10   23. mar 2013 Hold nu op..

• #11   14. jan 2023 Kunne da lige her 10 år senere nævne at man jo må kunne få de løse dele til at tilpasse sig en anden diameter. I morgen spørger jeg synsmanden om de er lovlige eller ej.

kender en der har 4x98 fælge på en VW UP 4x100, manden er mekaniker og siger det er helt legalt, NOT.

• Christian W
    Christian W Tilmeldt:
    sep 2024

Følgere: 9 Emner: 4 Svar: 18
    #12   18. aug Drop det. Slingre bolte er pis. Køb nogle ordentlige bolte og er sæt fælge der passer istedet for det pjat

• #13   19. aug Ja, excentriske bolte er ikke ideelle men bedre end::

En historie fra det virkelige liv;
    Veninde til Kunde kommer forbi med sin nyindkøbte Suzuki, som skal afbalanceres, da den ryster ved motorvejskørsel:
    Prøver den selv, ja det er faktisk rigtigt.
    Da jeg begynder med at tage hjulene af, kan jeg mærke at møtrikkerne ikke er spændt ordentligt, og ikke KAN spændes ordentligt.
    Det viser sig, at er sat 4x98mm fælge på med almindelige møtrikker.
    Jeg foreslår hende at køre tilbage til "Hamid's Pizza og Auto", for at få det fixet, men hun vil ikke tale med ham igen..?
    Nye fælge og dæk(2mm tilbage), havde nok været rigtigt, men det var der ikke budget til.
    Morale: check bilen ordentligt inden du selv kører en tur.

Kommentér på:
slingrebolte??

Annonce