{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.118 visninger | Oprettet:

Renault Espace 2.2 Diesel fra 2002 {{forumTopicSubject}}

Hey

Min storebror leder efter ny familie container.. Og han har så fundet en fin Renault Espace 2.2 Diesel fra 2002, det er en 130 hk diesel som jeg kan finde en motorkode på som lyder : G9T 710 / G9T 642

Er der nogen som ved om der er generalle problemer med denne motor? smiley

Håber der er nogle Renault hoveder som ved lidt smiley For bilen er nemlig ikke solgt i Danmark, kun importeret..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle et skab 700 kr.
  • Klippet buskas ned 1.500 kr.
  • Montere kattelem og lave hul 1.500 kr.
  • Sætte køkkenlåge fast igen 750 kr.
  • Udskiftning af termostater på 3 radiatorer 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Renault Espace 2.2 Diesel fra 2002
  • #1   24. mar 2013 Renault skal man bare holde sig langt fra i min verden...... ( Min mening og den kan ikke ændres smiley )

• #2   24. mar 2013 Hehe, samme her.. Meeen så vidt jeg kan læse mig til så er netop denne model ret fancy.. Chassis er ful galvaniseret og resten er lavet i glasfiber, så den ruster da ikke sådan lige smiley

Men motoren er jeg lidt bange for smiley

• #3   24. mar 2013 Renault laver nu ikke dårlige biler. Det er en fin vogn og den kører pisse godt. Motoren skal du ikke være bange for. De render nemt 500.000 km hvis de bliver serviceret inden for intervallerne

• #4   24. mar 2013 motoren findes forresten også i Megane og Laguna modellerne

• #5   24. mar 2013 Har også hørt at noget af undervognen er fra Laguna..? Har også sagt til ham jeg tror den er fin nok.. Men jeg googlede lidt om motoren, og fandt lidt småting om den, at den havde nogle problemer?

• #6   24. mar 2013 eller commonrail maskiner døjer med lidt problemer. Men den kører så vidt jeg husker med GT22VNT laderen som var den største vnt lader på daværende tidspunkt og var et oftebrugt tuningsobjekt i tyskland med chiptuning fordi de lavede ca 220 diesel hk og næsten 600 nm på standard motoren.

Men dyser og railsensor kan giver problemer. Men det er det samme på alle commonrailmaskiner fra den tid

• #7   24. mar 2013 Det lyder voldsomt.. Men den skal godt nok bare køres helt almindeligt hehe.. Men er det en motor som normalt har nogle børne sygdomme eller andre trælse ting??

Jeg har sagt til ham at han skal bruge diesel additiv for at holde den koksfri og lign..

Hvad er en railsensor?? Jeg arbejde ved en auto grossist med tilhørende diesel værksted, men er desværre ikke så meget inde i diesel motoren (ved kun det er dyrt :P) hehe.. Men de reparere dyser derude, så hvis det gør galt, så kan det vel laves til o.k penge??

• #8   25. mar 2013 railsensor er somsådan bare en trykføler der sidder i dieselrailen for at sikre dysserne får det rigtige tryk. Og ja ellers har i nok nogle gode aftaler med Kettner i Roskilde smiley Umiddelbart kender jeg ikke til nogle børnesygdomme. Hvis den holdes standard ville jeg ikke være bekymret. Og en mild chip ville heller ikke været et problem. Den er bare ret voldsom den lader der sidder på med sin variable turbogeometri smiley

• #9   25. mar 2013 Okay, takker for hjælpen, du lyder sku til at have styr på det smiley

Tror ikke vi har noget med Ketner i Roskilde at gøre, mere holstebro og århus tror jeg(er fra østjylland)

Ved du hvilke slags dyser der er i ?? Er det bosch, siemens eller Delphi eller noget helt andet?? Mener vi kan lave Delphi og bosch nemlig..

• #10   25. mar 2013 mener den er født med Bosch dyser. Delphi har jeg dårlige erfaringer med. smiley

• #11   26. mar 2013 Super, det ved jeg de kan lave derude smiley Så kan det da ikke gå helt galt hehe.. smiley

Kommentér på:
Renault Espace 2.2 Diesel fra 2002

Annonce