{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.176 visninger | Oprettet:

Skal jeg beholde bilen ? Defekt motor.. {{forumTopicSubject}}

Hejsa BG. Som jeg har skrevet for nogen uger tilbage gik toppakningen på min 106'er desværre.. Jeg har så gået med tanken om at købe en ny rallye også beholde den jeg har nu til reservedele. Men sagen er den at jeg for 2 måneder siden fik sat en ny bagbro på på den rallye jeg har nu for ikke mindre end 7000 kroner og syntes det ville være hul i hovedet at skrotte den.. ( Jeg ved godt det var dumt at skyde 7000 i den ) Jeg har tænk på et par ting men ved ikke hvad i andre ville gøre hvis i stod i min situation ..

1. Jeg har været nede hos den lokale hugger og fået tilbudt en rallye motor til 3750,- inkl 6 måneders garanti.
2. Jeg har en kamaerat der kan delene billigt så jeg kan få tandrem, pakninger og vandpumpe til 2500,- også arbejds løn oven i men det er uden garanti.
3. Har overvejet at købe en anden rallye også beholde den jeg har nu som reservedels bil.
4. Købe en anden bil.

iøvrigt skal det siges at da min tidligere bagbro gik fik den desværre smadret noget af mit bagagerum så i venstre side er der en lang ''sprække'' hvor der faktisk er hul fra bagage ud til vejen.. Men kan se ned på vejen når man åbner bag til smiley Undskyld mit grammatik

Jeg får sammelagt 15.000,- at gøre godt med hvad ville i anbefalde drenge smiley

Mvh Marco

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skal jeg beholde bilen ? Defekt motor..
Kommentér på:
Skal jeg beholde bilen ? Defekt motor..

Annonce