{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.118 visninger | Oprettet:

C3 indicator fault {{forumTopicSubject}}

Hej bg.
jeg har monteret nogle diode lygter på en trailer. men når vi sætter traileren til hans citroen c3 og sætter blinklyset til så skriver den indicator fault og blinker hurtigt i blinklyset selvom ingen pære eller noget er sprunget på bilen. og sætter jeg traileren på en anden bil virker lyset uden problemer...

er der en der har et godt på på en løsning på dette problem??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  C3 indicator fault
  • #1   7. apr 2013 Fordi hans C3 har canbus og overvåger pærerne på traileren som mange andre biler.

Der skal en modstand foran dine dioder, eller det skal være pærer der er godkendt itl canbus.

• #2   7. apr 2013 det var også min første tanke, da dioderne ikke kræver ret meget strøm.. men det har kunne køre sammen uden at blinke unormalt eller lign..

• #3   7. apr 2013 Problemet kan ligge i det el sæt der er brugt på Citroën eller også at de led lygter du har købt har været for billige, problemet er jo en led lygte bruger mindre strøm og det kan nogle biler ikke finde ud af, og dette kan løses med noget modstand værk, a burde sidde i de led lygter

Kommentér på:
C3 indicator fault

Annonce