{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
951 visninger | Oprettet:

Mistet trækkraft inkl KLONK! - RangeRover {{forumTopicSubject}}

Jeg var på vej hjem efter en tur i skoven med hund bag i bilen, dejligt vejr og frokosten stod på bordet.
Vognen bliver sat i drive, kører afsted uden problemer. Jeg kommer til en lille bakke, bilen gearer ned, jeg giver en smule gas, intet voldsomt, jeg er trods alt en gammel mand!
Men så sker det, der kommer et KLONK så højt at selv den gamle hund vågner. Bilen taber fart med det samme, men motoren tager fint omdrejninger. Hm, den triller lidt samtidig med den skurer fra forenden, træls træls lyd. Jeg prøver manuelt at skifte gear, motoren tager fortsat omdrejninger uden problemer, og displayet viser også den skifter gear, men ingen fremdrift. Jeg triller lidt igen, folk er venlige til at skubbe, og igen træls træls lyd!
Der er ingen fejlmeldinger fra computeren. Det er som om gearet er hoppet fra hinanden.
Det eneste jeg er sikker på er, at det lyder dyrt og mit hovede siger mig, at differentialet har tabt mælketænderne. Er der nogen der har hørt om sådan en oplevelse før?
Der er bestilt tid på værksted og hundepsykolog. Men jeg vil gerne kende en smule til det, inden jeg står på værkstedet og bliver bildt ind jeg skal have skiftet både gearkasse, motor og viskerblade.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mistet trækkraft inkl KLONK! - RangeRover
Kommentér på:
Mistet trækkraft inkl KLONK! - RangeRover

Annonce