{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
391 visninger | Oprettet:

Hvor meget sænkning {{forumTopicSubject}}

Hej BG

Jeg har købt en Passat, som var sænket da jeg købte den, men har en mistanke om at den ene fjeder/støddæmper er røget bagi, men hvordan finder jeg ud af hvor meget den er sænket??

Nogen der ved hvordan jeg nemmest finder ud af hvor meget den er sænket??

Jeg tænker på farven på fjederen, kommer det ikke bare an på hvilket mærke det er??

På forhånd tak..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvor meget sænkning
  • #1   28. apr 2013 Hej med dig kommer helt an på hvad for en type undervogn du har på hvis du bare har fjeder på vil jeg tro den er sænket 40:40 men hvis du har gewind på er det nok noget med 70.60 eller 80.70 men vil ikke sige det med sikkerhed håber det vil være til en lille hjælp mvh Martin

• #2   28. apr 2013 Der er ikke gevindundervogn på den. Ville også selv tro at den bare var sænket 40/40, men syntes bare den ser rimelig lav ud. Ellers må jeg prøve at få den skilt ad og se om jeg kan se noget.

• Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator

Følger: 22 Følgere: 61 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.626
    #3   28. apr 2013 Hvis støddæmperen er færdig, er der også en risiko for at din fjedre er trætte, de har nok samme alder jo..
    Og trætte fjedre vil virke lavere end de skal være, da de ikke kan holde bilen oppe på samme måde som da de var friske og veludhvilede smiley

• #4   28. apr 2013 mål fra nav til skærmkant på en model magen til der ikke er sænket??

Kommentér på:
Hvor meget sænkning

Annonce