{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
926 visninger | Oprettet:

ELM 327 ODB 2 tester WIFI Program {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg har købt mig sådan en lille sag til hobby brug.. Fejlkoder osv.

Nogle der kender noget til de programmer man kan bruge til dem over ens Iphone, for har købt 2 programmer nu uden held. De virker ikke ..

Så hvis der var en som der kunne sige mig at det program bare spillede ville jeg blive glad, det blir lidt dyrt i længden og købe programmer der ikke virker smiley

Tak, Hilsen Frank


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ELM 327 ODB 2 tester WIFI Program
  • #1   2. maj 2013 Husk at sætte tlf på fly tilstand det er vigtigt at din ip adresse samt undermask er rigtig ellers virker det bare ikke rodede en del med min før jeg fik det til at spille

  • #2   2. maj 2013 Okay, den med fly tilstand har jeg dog ikke prøvet.. `? Har ikke læst nogle steder at den skal være på det :S det med ip adressen og undermask er jeg klar over. men det må jeg lige prøve så. På fly tilstand.. Gir bare ikke rigtig nogen mening at den skal være på det synes jeg ?

    Hvilket program brugte du ?


  • #3   2. maj 2013 Elm plejer ikke at virke på iPhone, der skal du bruge bluedriver eller innovate, bruger selv sidst nævnte

  • #4   2. maj 2013 hvad bruger du så hvis du ikke bruger iphone ?

  • #5   3. maj 2013 Elm virker bedst på bærbar eller android system, hvor man kan hente et gratis program der hedder Torque, som også kan købes i udvidet udgave med support mv.
    Men der er et hav at billige kina testere på markedet til mellem 4-800 kr, som virker perfekt med en bærbar og ELM modulet.


  • #6   27. feb 2014 Fandt du et program som kan arbejde sammen med elm modulet? smiley

  • #7   27. feb 2014 Elm327 er efter min mening alt for dårlig den kan ikke læse ret mange bilrr og du får får få data fra den samt den ikke læser biler ældre end 2005 (min mening).invister i noget lidt dyrere som autocom eller delphi cloner der får du meget mere for pengene samt de læser meget mere og kan også bruges på ældre biler og de kan købes for ca 1000-1200 kr med det hele. Ved godt du ikke spurgte om gode råd men har selv været hele møllen igennem og det har værrt dyre lærepenge:-)

  • #8   27. feb 2014 Jeg har et elm modul liggende. Har en forvejen vcds testeren. Så det er mest til sjov smiley

Kommentér på:
ELM 327 ODB 2 tester WIFI Program

Annonce