{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.763 visninger | Oprettet:

går i stå under kørsel {{forumTopicSubject}}

Hej. Jeg har en E30. Nogle gange når jeg kører, går min motor "i stå" ... altså motoren slukker ikke helt, men den tager ikke rigtig fat, når jeg giver gas. Jeg kan lige nå at trille ind til siden, når det sker. Motoren står så stille med halvdelen af det den burde i tomgang, og når man så giver gas, går den enten ud, eller motoren ryster/brokker sig.
Alle gange det er sket, har jeg hentet benzin og fyldt på, hvorefter den et stykke tid efter, kunne køre (selvom den ikke manglede benzin)
Min kammerat sagde at det kunne være noget snavs, i hullet hvor man tanker, så der ikke kan udlignes et ellers andet tryk?? Kan det passe?
Det skete igen for min i forgårs. Jeg slukkede med det samme bilen, åbnede tankdækslet og stak fingeren ind, og åbnede til "benzin-stedet". Jeg lukkede derefter dækslet, og så kunne jeg køre fejlfrit.
Nogle der har ideer til hvor fejlen ligger?? Og hvordan det kan laves? Udskiftning er nogle slanger??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  går i stå under kørsel
Kommentér på:
går i stå under kørsel

Annonce