{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
989 visninger | Oprettet:

c20let Guru søges {{forumTopicSubject}}

Hej herinde. mangler desperat en der har rigtig meget forstand på en c20let motor.
Den bliver ved med at drille mig med trælse småting og nu skal det laves.
Min air/fuel siger mellem 12 og 15 alt efter belastning.

Fejl. tomgang 1500 rpm nogen gange men for det meste.

Kan ikke få den til at blive varm. temp kommer kun lige over det blå
.
Har sat turbotryksmåler til ecu som den skal men kommer ikke over 0.3 bar. der sidder en Phase 2 chip i.

nogle gange ryger den jævn meget i tomgang, men kun til den får gas og vupti er det væk igen.

En eller anden herinde må da kunne hjælpe.:)

info.
c20let
ny turbo
eds stage 2 chip
frontmoteret ic med 2"rørføring
irmscher 55mm powercap
greenfilter
glyco forstærket plejlejer
arp plejstangsbolte
forstærket trykfod og kevler nav
f20 gerkasse
aem wideband kit
walbro 255l pumbe i tanken
k1 racing 10mm silicone tændrørskable
xe indsugningsknast.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  c20let Guru søges
  • #1   12. maj 2013 Jeg er ikke Opel mand - men det tyder da lidt på at der er noget galt med forbrænding og brændstof opsætning.

Btw med så gode stumper forstår jeg ikke du kører med en ordentlig motorstyring istedet for den fattig mands løsning med en "chip" smiley

• DisConFlubberated
    DisConFlubberated Hjælpe-administrator

Følger: 49 Følgere: 67 Biler: 2 Emner: 46 Svar: 5.725
    #2   12. maj 2013 Hvis jeg var dig, så ville jeg søge i forum på opelpower.dk i stedet. Jeg mener der er noget med en 1. gears kontakt der kan lave lort i ladetrykket, men det kan du finde mere om derinde... Angående opsætning, så følger den std styring med et godt stykke op, selv bare med en fattigmandsløsning med en chip...

• #3   12. maj 2013 Bank dine elektroder på tændrør sammen til 0,6 mm med søger blad. Din ledning på føler som sidder i thermostat hus er knækket eller føler defekt (den med en ledning). Tomgangs regulator ( den som går uden om gas spjæld prøv og rens den) evt er din lambda sonde defekt!

• #4   12. maj 2013 Jesper p der er ny lambdasonde på. tomgangs regulator blev pillet af og renset i går ude andringer. smiley
    Prøver at skifte den føler i morgen : )
    Den anden føler på termostathus,den med 2 ben skiftede jeg også igår.
    Vil prøve det med elektroder i morgen smiley ellers vender jeg tilbage smiley
    førstegear kontakt er luset sammen.
    det er en eds chip så det er altså ikke bare en billig ebay chip der sidder i smiley

ved i forresten hvor man kan kører bilen hen og få det lavet hvis det efterhånden ikke virker. helst nogle der ved noget om den motor da jeg helst ikke vil betale for at de først skal til at læse og lære for at finde fejl, hvis i ved hvad jeg mener.
    og opel er ikke en mulighed for de mennesker aner intet om c20let motor andet end det mest normale.

• #5   12. maj 2013 Det der EDS er jeg ikke meget for. Havde en i min vectra og synes sku ærligt det noget opreklameret pis. smiley Det lyder til din ladetryks styring driller. Bank de tændrør sammen og hjælper det ikke så prøv og klem slangen til westgate og se om ikke den så kan lave tryk (det med den ryger kunne godt være dårlig turbo) Den føler du har skiftet på thermostathus med 2 ben er motor temp føler (Tjekkede du ledninger ude ved stikket ikke var knækket?) Den føler lige ved siden af med en ledning er til uret den er defekt med sikkerhed! du er velkommen til og skrive eller ringe på 21347521 vh Jesper

Kommentér på:
c20let Guru søges

Annonce