{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hyletone ved åbning af førerdør.
  • #1   12. maj 2013 Er det ikke fordi du ikke slår lyset fra? Eller mener du at døren "knirker"? For så ska den jo bare smøres smiley

• berndt k
    berndt k Tilmeldt:
    aug 2009

Følgere: 1 Emner: 71 Svar: 932
    #2   12. maj 2013 hyletonen kommer enten fordi du har glemt at slukke lyset, har nøglen i tændingen, eller fordi kontakten til en af de 2 er defekt.

Og det kan godt kobles fra, da det er en kontakt der sidder i dørfalsen som skal kobles fra, men hvordan den sidder på en polo ved jeg dog ikke, da jeg altid har syntes den hyletone var rar, da jeg tit efter 12-14 timers arbejde glemmer nøglen eller lyset når jeg parkerer i garagen.

• #4   12. maj 2013 Det er ikke fordi der er noget galt, det er jo bare for at huske mig på at jeg lukker døren, eller ikke kører med døren åben..
    Der sker kun når jeg tænder bilen og åbner døren, eller drejer lyskontakten mens bilen er slukket. Jeg gider bare ikke have det og vil have den fjernet. Så jeg spørger bare hvordan det skal gøres smiley

• #5   12. maj 2013 Det var da en underlig bil smiley Aldrig hørt om en bil der siger noget fordi du ikke har lukket døren smiley Plejer da kun at være vis man ik har sele på når bilen er tændt eller fordi man ik har slukket lyset... Men sider der ikke sådan en dims på døren man ska skrue på smiley ?

• #6   12. maj 2013 Reder lige ud og kigger!

• #7   12. maj 2013 Der sad en lille gummitut med en plastikkontakt under, som aktiverer hyletonen når døren åbnes. Så den får sku bare en stor fed klat lim her en af dagene, så er det lort klaret - Tak for hjælpen!

• #8   12. maj 2013 hehe.. Virkede det :)?
    Var bare et gæt men fedt nok smiley

• #9   12. maj 2013 Ja sad med lyset tændt og døren åben, trykkede på knappen og så holdte den kæft, fantastisk! smiley
    Så det bliver lige ordnet snarest muligt smiley

Kommentér på:
Hyletone ved åbning af førerdør.

Annonce