{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
815 visninger | Oprettet:

hvad er bedst bærekugle? {{forumTopicSubject}}

Hej, jeg har det problem at den bolt der spænder flangen rundt om min bærekugle (alto fra 98) den drejer bare rundt inde i gevindet, kan hverken få den til at løsne eller stramme.
og det er jo røv farligt at køre med, så har tænkt på at bore bolten ud, men et 8mm bor også sætte en ny igennem også med en møtrik på bagsiden, og fjederskiver både ved bolt hovedet og møtrikken, men hvis jeg nu borer den ud med et 7mm bor, også kører en snittap igennem, ville jeg kunne få gevindet igen eller hvad er bedst/mest sikkert??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvad er bedst bærekugle?
  • #1   21. maj 2013 Det er vel hurtigst at køre et bor igennem, og så smide en bolt med løsemøtrik på. Det er også sådan de sidder på langt de fleste biler, tror aldrig jeg har set det du beskriver.

Men kan du ikke få en flad skruetrækker ind under bolten og vride ud, mens du skruer med en luftnøgle? Det plejer at virke..

• #2   21. maj 2013 det tror jeg også bliver enden af det:P har ærligt ikke prøvet, men har hellere ingen luft værktøj mere desværre:P

Kommentér på:
hvad er bedst bærekugle?

Annonce