{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle et skab 700 kr.
  • Klippet buskas ned 1.500 kr.
  • Montere kattelem og lave hul 1.500 kr.
  • Sætte køkkenlåge fast igen 750 kr.
  • Udskiftning af termostater på 3 radiatorer 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ultralydsrens og flowtest af dyser
  • #1   27. maj 2013 Hvorfor går du ikk bare ud og køber en ultralydsrenser til 500 kr? De fungerer fint..

• #2   27. maj 2013 Har aldrig brugt sådan en før, så ved ik om jeg kan lave lort i det.
    Ved ik helt om sådan en maskine til 500kr også kan flowteste samtidigt?

• #3   27. maj 2013 en ultralysrenser vil aldrig kunne andet end ligepræcis rense med ultralyd

medmindre der er voldsomt fintfølende elektronik som ikke kan tåle vand inde i de ting du renser, så skal der meget, som i rigtig meget til for at fucke en ultralysrenser op.

det eneste trick er bare ikke at lade emnet røre bunden eller siderne, men holde dem med en pincet eller anden holder, da de små impulsgivere kan tage skade

ellers er det bare at klø på

• #4   27. maj 2013 Det kan ikke gå galt..

http://corpax.dk/shop/ultralydsrenser-dema-175p.html

Den her har jeg, og den er skide god. Du hælder vand i, tilsætter affedtnings middel som også fås på hjemmesiden, sætter den til det antal sekunder du nu vil have og så smider du dyserne i..

Har selv renset dyser i den, godt nok til min lillebrors scooter med stadig smiley den er super til mekaniske dele, har bl.a renset karburator til motorcykel osv.. Den kommer helt ind i krogene og i de mindste huller.

• #5   27. maj 2013 Og du bruger self. Den hvide kurv som følger med, for som en anden nævner KAN du i værste tilfælde skade impulsgiverne.

• #6   27. maj 2013 som nævnt ovenfor, det geniale ved ultralyd er lige præcis at så længe de små rum er i kontant med vand, altså diverse rum på emnerne såsom karburatorer eller lign, ja så bliver skidtet banket løst på en blid med møg effektiv måde smiley

• #7   27. maj 2013 Super takker for hjælpen, jeg finder ud af hvad jeg gør smiley

Kommentér på:
Ultralydsrens og flowtest af dyser

Annonce