{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fra quattro til ikke quattro
  • #1   28. maj 2013 Du mærker sku ikke meget forskel på en så lille motor kontra 2 hjulstrukket da!

• #2   28. maj 2013 Også selvom den er chippet til 169HK/396NM?

• #3   28. maj 2013 Altså nu har jeg haft a3 2 hjulstrukket med 240 hk og så golf 4 med 4hjulstræk med 220 hk.
    samme karos osv. eneste forskel jeg kan mærke er sku at jeg ikke laver hjulspind i kraftig regn, og det var ingengang slemt i audien

• #4   28. maj 2013 pil stikket af til din haldex så har du kun træk foran

• #5   28. maj 2013 jeg er gammel dags og derfor har jeg nok det med at det skal trække på baghjulene eller alle 4 hvis det skal være sjovt er det bare transport midel jamen så er en "trillebøre" forhjulstræker fin nok

• #6   2. jun 2013 Caner K: Hvis du har læst mit første indlæg kan du se, at spørgsmålet ikke drejer sig om jeg skal slå det fra eller ej, men om jeg vil komme til at savne det næste gang, jeg skal have ny bil. Den kommer trods alt til at veje 100kg mere pga. Quattro.

Men kan regne ud fra jeres kommentarer at konklusion er, at det ikke kan mærkes med mindre man har hestekræfter nok og køre råddent i svingene. Selvfølgelig har det været lækkert de dage, hvor der har været meget sne herhjemme, for der har jeg aldrig kørt fast i sneen i de 4 år, jeg har haft bilen.

• #7   2. jun 2013 Medmindre der er sne, mærker du det ikke meget med de hk.
    Derimod vil jeg være ret ked af at skulle gå fra baghjulstræk til forhjulstræk igen.

Kommentér på:
Fra quattro til ikke quattro

Annonce