{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.526 visninger | Oprettet:

Don R
Don R
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 12

Kaleche problem e36 {{forumTopicSubject}}

Hej, Jeg har lige købt mig en e36 fra 96' . Da jeg fik bilen, virkede elektroniken fint, og kalechen kørte som det skulle. ejeren havde vidst lige fået repareret den, og skiftet kalechen. Men fik at vide, at jeg lige skulle justere på motoren i bagagerummet. Men allerede samme dag, er den begyndt at drille. kan ikke få den op og ned automatisk. jeg har prøvet at nulstille den nogen gange. Men hver gang den når til at den bagerste del skal hive sig op og bagklappen lukke ned, så vil den ikke mere . Så nu kan jeg kun få den ag og på, ved at gøre det manuelt.
Tror ikke problemet er så stort, Men mangler en der har helt tjek på det der, som evt ville kunne finde fejlen.

Er der en til stede, som gider smide mig en besked?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kaleche problem e36
  • #1   30. maj 2013 Hvor er du fra i landet?

• Don R
    Don R Tilmeldt:
    maj 2013

#2   30. maj 2013 Jeg er på Nordsjælland

• #3   30. maj 2013 Ah okay.. Jeg er desværre fra Jylland, ellers kunne du have kommet forbi i morgen og så kunne jeg prøve at se på det..

Men prøv at få en ven til at hjælpe dig. Det han skal holde øje med er om nogle af stængerne ved "hatte"hylde går i spænd mener jeg. Jeg havde det samme problem på den ene af mine tidligere E36 cab´s, og jeg justerede en smule på de stænger og efter en nulstilling kørte den som smurt..

Evt. kan du også tjekke om den nederste del af kalechen evt. rammer eller hænger i noget. -Altså som om der er noget der rører hinanden som ikke må røre hinanden..

Det værste er at man ikke kan køre på et BMW værksted næsten, for de aner ikke meget om de kalecher på E36´eren! smiley

• Don R
    Don R Tilmeldt:
    maj 2013

#4   30. maj 2013 Ej, hvor nedtur.
    Men altså, det virker ikke som om noget går i spænd overhovedet . Kalechen er fin nok, den kan løftes osv. intet der, det bar som om der er et eller andet galt med det elektriske. Vi prøvede flere gange idag. Der er nogen gange, hvor den virker som der er helt død, selvom man kan hører motoren virker, og arbejder. Kan det var nogen sikringer der måske er gal på den?

• Don R
    Don R Tilmeldt:
    maj 2013

#5   30. maj 2013 For det ikke hver gang den når så langt overhovedet. de fleste gange vil den slet ikke reagere på noget som helst .

• #6   30. maj 2013 Under bagsædet bag førersædet, er der en "nødstang" - det ved du sikkert allerede. Når du har haft den udløst, skal du være sikker på at begge dine motorer er blevet skubbet HELT på plads igen. Har set nogle der har skubbet den forreste motor "Halvt" ind, og sø kører den skam rundt men tandhjulene tager ikke ved. Så prøv lige at tjekke det smiley

Det kan også være stængerne der er bøjet, så de skabe en smule modstand. Jeg skiftede mine to med to nye originale(Omkring 800 Kr i alt), og det var med til at få den til at køre som ny..

• Don R
    Don R Tilmeldt:
    maj 2013

#7   30. maj 2013 Tak for rådene, vil lige give den et forsøg mere imorgen, og se hvad der sker. Ellers vil jeg forstyrre dig igen smiley

• #8   30. maj 2013 God ide..:) Du smider bare en PB hvis det er :=

Kommentér på:
Kaleche problem e36

Annonce