Kaleche problem e36 {{forumTopicSubject}}
Hej, Jeg har lige købt mig en e36 fra 96' . Da jeg fik bilen, virkede elektroniken fint, og kalechen kørte som det skulle. ejeren havde vidst lige fået repareret den, og skiftet kalechen. Men fik at vide, at jeg lige skulle justere på motoren i bagagerummet. Men allerede samme dag, er den begyndt at drille. kan ikke få den op og ned automatisk. jeg har prøvet at nulstille den nogen gange. Men hver gang den når til at den bagerste del skal hive sig op og bagklappen lukke ned, så vil den ikke mere . Så nu kan jeg kun få den ag og på, ved at gøre det manuelt.
Tror ikke problemet er så stort, Men mangler en der har helt tjek på det der, som evt ville kunne finde fejlen.
Er der en til stede, som gider smide mig en besked?
jul 2007
Følger: 22 Følgere: 39 Biler: 1 Emner: 11 Svar: 3.951
maj 2013
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 12
jul 2007
Men prøv at få en ven til at hjælpe dig. Det han skal holde øje med er om nogle af stængerne ved "hatte"hylde går i spænd mener jeg. Jeg havde det samme problem på den ene af mine tidligere E36 cab´s, og jeg justerede en smule på de stænger og efter en nulstilling kørte den som smurt..
Evt. kan du også tjekke om den nederste del af kalechen evt. rammer eller hænger i noget. -Altså som om der er noget der rører hinanden som ikke må røre hinanden..
Det værste er at man ikke kan køre på et BMW værksted næsten, for de aner ikke meget om de kalecher på E36´eren!
maj 2013
Men altså, det virker ikke som om noget går i spænd overhovedet . Kalechen er fin nok, den kan løftes osv. intet der, det bar som om der er et eller andet galt med det elektriske. Vi prøvede flere gange idag. Der er nogen gange, hvor den virker som der er helt død, selvom man kan hører motoren virker, og arbejder. Kan det var nogen sikringer der måske er gal på den?
maj 2013
jul 2007
Det kan også være stængerne der er bøjet, så de skabe en smule modstand. Jeg skiftede mine to med to nye originale(Omkring 800 Kr i alt), og det var med til at få den til at køre som ny..
maj 2013
jul 2007
Kaleche problem e36