{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
904 visninger | Oprettet:

damprenset bil - dødt speedometer! {{forumTopicSubject}}

Fik damprenset min bil( touran 1,9 tdi 2005) her i fredags, hos nogle der "vidste" hvad de havde med at gøre.. men de fik damprenset inde og ude, åbenbart også instrument bordet, efter at have betalt manden og vil starte bilen er der ingenting i speedometeret der virkede! fik sat en tester på og den kom med lidt sporadisk fejl. mistænkte de havde damprenset ned i luftkanaler, så det gik udover central elektronik boksen, men alt det ander virkede. speedometeret kom kortvarigt til live da jeg lige fik startet bilen, men døde igen.. efter at have stået natten søndag ( idag) fungere det fint. skulle ellers have været på værksted med dem der havde renset bilen, fordi de ville fratage sig ALT ansvar! mit spørgsmål er bare om der nu vil komme ir nede ved evt. forbindelser til boks osv. hvis der kommer noget senere hen kan jeg jo ikke rigtig få dem til at erstatte... og når ja, prøv og forklar nogle der ikke snakker 100% ordenligt dansk hvad der er galt, og at man selv er mekaniker ;)!

hvad ville i gøre i dette tilfælde? står og skal på værksted med dem i morgen, men lortet virker nu, men hvad med senere hen!??

-Aziz


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  damprenset bil - dødt speedometer!
  • lasse C
    lasse C Tilmeldt:
    mar 2013

    Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 108
    #2   2. jun 2013 hvis det er ligesom 1 passat kan boksen under sædet være fyldt med vand det skal du nok få kikket på.. snart

  • #3   2. jun 2013 Det jo lidt din egen skyld at vælge nogen der ikke snakker godt dansk?? og så er det jo en risiko at tage.
    Hvis du er mekaniker, kunne du jo skille den ad og tjekke det.


  • #4   3. jun 2013 1 det arbejde de udføre har ikke en skid at gøre med jeg selv er mekaniker
    2 at de ikke snakker særligt godt dansk har ikke en kæft at gøre med deres arbejde
    3 de har ikke damprenset motor rummet
    4 jeg skal ikke til at skille noget ad da jeg ikke selv har lavet ged i det, skal ikke erstatte andres fejl!

    5 tror ikke i har forstået indlægget ordenligt! smiley


  • #6   3. jun 2013 søren j, det ved jeg sku ærligtalt ikke.. lev noget forbavset over de damprensede HELE kabinen med damprenseren.. heldigvis virker alt det andet elektronik

Kommentér på:
damprenset bil - dødt speedometer!

Annonce