{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  polo 2???
  • #1   4. jun 2013 Polo 2 findes ikke

    Der er Polo typerne:

    86
    86C
    86C 2F
    6N
    6N2
    9N
    9N3
    6R


  • #2   4. jun 2013 www.bilmodel.dk


  • #3   4. jun 2013 Casper.....

    Volkswagen Polo II

    var anden generation af minibilen Volkswagen Polo. Den afløste Polo I i 1981 og blev i 1994 afløst af Polo III.
    Programmet omfattede en 2-dørs sedan (kaldet "Limousine"), en 3-dørs semistationcar (kaldet "Liftback") og en 3-dørs hatchback (kaldet "Coupé"). De to sidstnævnte blev i Danmark også solgt i stort antal som varebiler på gule nummerplader.
    Motorerne var på 1,0, 1,05, 1,1 og 1,3 liter. Dertil kom en dieselvariant, først på 1,3 og senere på 1,4 liter.

    der også Polo F2


  • #4   4. jun 2013 VW Polo II
    Volkswagen

    VW Polo Steilheck (1981–1990)
    Polo
    Hersteller: Volkswagenwerk AG, ab 1985:
    Volkswagen AG
    Produktionszeitraum: 1981–1994
    Klasse: Kleinwagen
    Karosserieversionen: Steilheck, dreitürig
    Schrägheck, dreitürig
    Motoren: Ottomotoren
    1,0–1,3 Liter
    (29–85 kW)
    Dieselmotoren
    1,3–1,4 Liter
    (33–35 kW)
    Länge: 3655 bzw. 3725 mm
    Breite: 1570 mm
    Höhe: 1325–1350 mm
    Radstand: 2335 mm
    Leergewicht: 725–830 kg
    Vorgängermodell: VW Polo I
    Nachfolgemodell: VW Polo III
    Der Polo 86C (oder Polo II, ugs. 2er Polo) ist ein Fahrzeugmodell von Volkswagen, welches von Oktober 1981 bis Juli 1994 in den Werken Wolfsburg, Pamplona (Spanien) und zuletzt auch in Mosel insgesamt rund 1,7 Mio. Mal gefertigt wurde. Es gab ihn als dreitüriges Steil- oder Schrägheck (Coupé), mit Vier- oder Fünfgang-Handschaltung, Frontantrieb und vorne quer eingebauten Benzinmotoren von 29 kW (40 PS) bis 85 kW (115 PS) sowie Dieselmotoren mit 33 kW (45 PS) und 35 kW (48 PS). Charakteristisch für den Polo II sind vor allem die vorderen Dreieckfenster, welche nicht (wie nach einer Überarbeitung am Golf II im Sommer 1987) wegfielen.
    Die Polo-Modelle der zweiten Generation haben sich als günstige und robuste Kleinwagen vor allem bei Fahranfängern und Minimalisten einen Namen gemacht. Obwohl die Sicherheitsausstattung gegen Ende der Bauzeit nicht mehr zeitgemäß war und auch die Komfortausstattung meist sparsam gehalten war, waren im Februar 2007 noch ca. 400.000 Polo 86C in Deutschland zugelassen.


  • #5   4. jun 2013 Peter: kort sagt... nej 6N er ikke polo 2

  • #6   4. jun 2013 Starfox, det er en 86c 2F..snakker man VAG så kommer bogstavet aldrig først når man snakker model fortegnelser


  • #7   4. jun 2013 Så mangler der bare at manuelt oversætte smiley

    Polo 2 blev årets bil i DK i 1981 hvor den tog over for Polo 1 (type 86). Polo 2 var på gaden indtil 10/1990 hvor den faceliftede Polo 2f bliver lanceret.

    Helt og aldeles samme bil med optiske ændinger.


  • #8   4. jun 2013 hvad er polo 3 så??


  • #9   4. jun 2013 Polo 3 er Polo 2f

    Polo 6N er nummer "4" i rækken.


  • #10   4. jun 2013 så kom polo eksperten på banen smiley

Kommentér på:
polo 2???

Annonce